Han vill "bröstknulla" mig, hur gör ni?
Jag brukar ligga på rygg ibland har han lite glidmedel men oftast ingenting. Jag håller ihop mina bröst medans han för den fram och tillbaka mellan brösten
Jag brukar ligga på rygg ibland har han lite glidmedel men oftast ingenting. Jag håller ihop mina bröst medans han för den fram och tillbaka mellan brösten
Tack för svar, intressant. Just bröstknull verkar vara en vattendelare. Många kallar det omoget och porrskadat och att tjejer har ju ingen erogen son mellan brösten.
Personligen gillar jag det när tillfälle ges.
Jag blir små kåt utav det
Glömde hur man gör det. Är enklare och snabbare om du använder brösten på honom än att han har sex med dina bröst om du förstår skillnaden.
Sätt honom på kanten av en stol eller på sängkanten. Stå på knä framför, smörj in dem eller honom med babyolja, (inte smörj in utan kladda bara runt lite) kläm ihop tuttarna kring hans... och rör dig litegrann upp och ner, kläm lite olika mycket/lite så upp och ner samtidigt som ihop och mer isär. tar 2-3 minuter ca. sedan blir du kladdig i ansiktet eller under hakan. Kan även hamna i håret.