• PadimeP

Kallsvettas sjöar VARJE natt, vad kan vara fel?

Jag svettas något så extremt på natten och måste vända täcke/kudde minst en gång per natt.

Jag svettas alltså kopiösa mängder och det luktar fuktigt tält om mig.

Vad kan det vara för fel?

• Svar på tråden Kallsvettas sjöar VARJE natt, vad kan vara fel?
  • Anonym (D)

Har du syntetiskt täcke? Jag började göra detsamma så fort jag bytte täcke från dun till syntetiskt.

• PadimeP
    Anonym (D) skrev 2015-09-02 06:58:31 följande:

Har du syntetiskt täcke? Jag började göra detsamma så fort jag bytte täcke från dun till syntetiskt.

Ja fast inte haft problem med det innan.
  • PadimeP
    LaLola skrev 2015-09-02 06:59:22 följande:

Klimakteriet på G?

Jag är 33 så inte det va? ;)
  • LaLola
    PadimeP skrev 2015-09-02 08:56:57 följande:
    Jag är 33 så inte det va? ;)
    Varför inte? Ja det är ungt men undantag finns ju alltid.
  • Anonym (AA)

Så började det för mig och jag är i för tidigt klimakterie. Högst ovanligt dock ts så det ska du inte oroa dig för alltför mycket. Fortsätter det skulle jag kolla upp det. Bara ett blodprov.

• Anonym (AA)

Så började det för mig och jag är i för tidigt klimakterie. Högst ovanligt dock ts så det ska du inte oroa dig för alltför mycket. Fortsätter det skulle jag kolla upp det. Bara ett blodprov.

• Morkullan

Så hade jag i flera månader efter jag fött barn. Sängen blev dyngblöt. Jag sov med stora badlakan i frotté som jag bytte flera gånger per natt. berodde på hormoner.

• Morkullan

Så hade jag i flera månader efter jag fött barn. Sängen blev dyngblöt. Jag sov med stora badlakan i frotté som jag bytte flera gånger per natt. berodde på hormoner.

Svar på tråden Kallsvettas sjöar VARJE natt, vad kan vara fel?