Inlägg från: Anonym (ljuset) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ljuset)

Julia Caesar avslöjad!

Bästa sättet att behandla troll är att dra fram dem i ljuset...

• Anonym (ljuset)
    Lucky76 skrev 2015-09-03 15:14:03 följande:
    Men det gäller även dig! Du hatar också anonymt. Du hatar JC, SD-anhängare mfl. Du anser att du har rätt att hata dem lika mycket som de anser att de har rätt att hata dig. Förstår du? Ingen har rätt och ingen har fel, ni bara hatar. Vänsterextremister mot högerextremister, same same.

Vem pratar jag med? Vad heter du? Hur gammal är du? Var bor du? 
    Det är alltså ok med dig att jag ringer och kollar om det är du som skriver här?

• Anonym (ljuset)
    Lucky76 skrev 2015-09-03 15:21:04 följande:
    Du får ringa numret som slutar på 87 för det andra använder min man.
    Aha... ahahahaa. Tack för tipset.
  • Anonym (ljuset)

Det här är Luck76 offentliga profil. Var menar du att ditt namn står?
  • Anonym (ljuset)
    Lucky76 skrev 2015-09-03 15:58:22 följande:
    Men herregud! Jag har gjort ALLT jag kan för att bevisa att jag är jag. Varför skickar du inte ett sms eller något så att du får veta säkert? Jag vet inte vilken information som syns i min presentation, jag har inte medvetet dolt den. Nu har jag klickat i att alla ska kunna se mina publika sidor, då kanske mitt namn kommer upp.

Skärp dig! 
    Jag har ju ringt. Har du inte fått det?
  • Anonym (ljuset)
    Lucky76 skrev 2015-09-03 15:58:22 följande:
    Men herregud! Jag har gjort ALLT jag kan för att bevisa att jag är jag. Varför skickar du inte ett sms eller något så att du får veta säkert? Jag vet inte vilken information som syns i min presentation, jag har inte medvetet dolt den. Nu har jag klickat i att alla ska kunna se mina publika sidor, då kanske mitt namn kommer upp.

Skärp dig! 
    Jag har ju ringt. Har du inte fått det?
  • Anonym (ljuset)
    Lucky76 skrev 2015-09-03 16:06:43 följande:
    Nej, det har du inte. Du och ni andra späder på mina fördomar mot extremister. Ni gör allt ni kan för att få verka i det dolda, för att slippa stå för era åsikter och fortsätta vara anonyma. Och så klagar ni på JC som också vill vara anonym! Dubbelmoral much?

Det skulle vara så enkelt för er att säga vad ni vill att jag gör för att bevisa att jag är den jag utger mig för att vara men trots det sitter ni bara och larvar er som småungar. 
    BUSTED! Jag har visst ringt, det var ingen som svarade! Tråkigt att man inte får vara extremist i fred längre!
  • Anonym (ljuset)
    EnAnonumius skrev 2015-09-03 16:13:54 följande:
    Tja jag ligger ju på "Gammla FL" och debattera fortfarande..

Men när jag gick över till "NYA FL"  för att profilerna ser lite annorlunda ut på på nya respektive gamla FL, och gick in på Lucky76's profil (via NYA) så stod hennes namn där.
    Då har hen lagt till det i efterhand.
  • Anonym (ljuset)
    Lucky76 skrev 2015-09-03 16:49:01 följande:
    Är det verkligen så svårt att förstå/tro på att en människa vågar stå för sina åsikter med sitt riktiga namn?? Hur sjukt är inte det? 
    Du är är rätt ny på det här med internet va?
  • Anonym (ljuset)
    Lucky76 skrev 2015-09-03 17:02:03 följande:
    Icke! Jag tycker att det är sjukt att hålla på som ni gör. Det hade varit så enkelt för er att ta reda på om jag talar sanning eller inte men istället sitter ni och beter er som småbarn som retas i sandlådan. Jag har till och med blivit anklagad för identitetsstöld! Ett brott man kan få böter eller fängelse för. Bara för att jag vågar säga vem jag är. Det är sjukt. 
    Oj oj oj då. Var det inte du som satt och trackasserade en anonym, bara för att han var just anonym?
  • Anonym (ljuset)
    Lucky76 skrev 2015-09-03 17:11:48 följande:
    Hur kan du skriva så utan ett ens bemöda dig om att ta reda på om jag talar sanning? Du bara antar att jag kapat en identitet? 

Vågar du PM:a mig ditt namn så att jag kan anmäla?
    Jag kan ge dig hans namn:

Nisse Nisseson
  • Anonym (ljuset)
    Anonym (vem?) skrev 2015-09-04 15:23:07 följande:
    Telefonförsäljare brukar inte åka hem till folk, ringa på dörren och ställa sig och titta in genom deras fönster.

Det är skillnad mellan att ringa till någons telefon och att ställa sig och glo in genom fönstret hemma hos någon.
    Suck, att du alltid ska försvara anonyma näthatare...
  • Anonym (ljuset)
    Anonym (duh) skrev 2015-09-04 16:16:37 följande:
    Mer fascinerande att se hur extremhögern klassar alla tidningar som inte håller med deras snedvridna människosyn som "vänster" när både DN och Expressen för inte så länge sen ansågs vara högertidningar.
    mata inte
Svar på tråden Julia Caesar avslöjad!