Inlägg från: Anonym (Jesus Muhammed) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jesus Muhammed)

Julia Caesar avslöjad!

alice85 skrev 2015-09-02 22:32:52 följande:
    Hon har ju själv inte haft några skrupler när det gäller att namnge, och att journalister sökt henne för att hon ska kommentera det som skriva om henne är vanlig, och bra, pressetik. Att Expressen nu går ut med namn på henne, ja det var väl något hon måste räknat med skulle ske och hon har ju själv inte mörkat sin bakgrund som fd. jounalist på DN så det kan inte ha varit så väldigt svårt att hitta henne. Att hon är sjukpensionär för elöverkänslighet och "oral galvanism" samtidigt som hon hetsar mot bidragstagare är ju på gränsen till tragikomiskt... Verkar som att hon gått ifrån besattheten att ondgöra sig om farorna med oral galvanism till att på samma sätt ondgöra sig över invandring. Men tvivlar på att trovärdigheten hos henne kommer ruckas på hos de redan frälsta som håller med om det hon skriver, tyvärr.
    Jag undrar hur hon så flitigt kan sitta och skriva vid en dator när hon är sjukpensionär för elallergi. Min gissning är att hon inte har elallergi. Men en riktigt SJUK människa vekar hon vara.
    Smecker skrev 2015-09-03 04:54:38 följande:
    Hon är ingen enskild obetydlig människa. Hon är en opinionsbildare som läses och delas av tusentals, ibland tiotusentals, rasister, fascister och nazister, som gett ut böcker och krönikesamlingar som spridits av SD, som hängt ut enskilda individer på internet. Det är medias uppgift att granska sådana personer. Jag är glad att de gör sitt jobb.
    Som någon annan skrev. Det bästa sättet att bekämpa såna här stollar som får många anhängare är att  tala sanning om deras bakgrund, intentioner mm.
    Anonym (Illa) skrev 2015-09-03 10:27:00 följande:
    Fortfarande, en FÖRE DETTA journalist.
    Du får samma erbjudande som jag gav den förra jag citerade, vill du ha din identitet röjd?
    Du är inte direkt känd för att vara trevlig du heller. Milt uttryckt.

Vad vet du om hon kanske amalgamsanerat munnen? Det finns många som gjort det förstår du.
    För amalgam innehåller kvicksilver.

Nästa fråga, hur vet du att hon sitter vid en dator och skriver?

Har du inside information som inte vi andra har tillgång till?
    Hur tror du hon kopplar upp sig mot Internet? Dator har blivit en definitionsfråga, det kan jag hålla med dig om. Den första datorn jag köpte, 1994 för 20 000:-,hade mindre minne och kraft än vad min mobiltelefon , eller minnplatta har idag.

Men att tro att någon kan koppla upp sig mot Internet dagligen utan att utsättas för el är bara korkat.
    todo nada skrev 2015-09-03 10:51:51 följande:
    Jag håller ju med dig, vilken skändedom att göra ett sådant antagande. VART ÄR VÄRLDEN PÅ VÄG?!
    Och jag gör det hela värre genom att INTE nämna papper och penna, eller hieroglyfer, eller morsekod, eller röksignaler.
    Ja, det troliga är nog röksignaler till grannen som bor några mil bort och faktiskt hsr el. Denne skriver sedan in allt så det kan delas på Internet. Alla skrivfel beror såklart på oklar luft.
    Iarwain skrev 2015-09-03 11:06:56 följande:
    Bra att hon är "avslöjad" däremot är hennes specifika identitet oväsentlig, däremot är hennes bakgrund väldigt intressant för diskussionen.

Hon har utgett sig för att vara något som inte helt överensstämmer med verkligheten.
    Hon är själv något, en bidragstagare, som hon har gått hårt åt i andra sammanhang.

Det skrivs i denna tråd om att man ska låta polisen ta hand om olagligheter och media ska låta annat vara. Det är ju rena tokigheter.
    Det finns en väldigt stor gråzon, allt som är lagligt är inte önskvärt i ett humant samhälle.

Hon är helt enkelt en tokstolle som försöker bekräfta sig själv genom att hata andra.
    Du verkar vara en klarsynt en.
    EnAnonumius skrev 2015-09-03 15:54:30 följande:
    Exakt.. Det är ju ingen skillnad på hat.. Oavsett VEM det kommer i från. 

Det är inte finare och mer rättfärdigat att hata andra bara för att man hör till de så kallade "goda människorna antirasisterna". 

Apropå extremister.
    För mig är AFA och SMR samma skit i grund och botten, en gäng missnöjda nötter som använder diverse rättfärdigande för att hata andra och utöva våld för deras "högre syfte".  

Man kan avsky handlingar som människor gör utan att avsky människan. En rasist avskyr människor enkom beroende på i vilken kultur de föds in i eller vilken genupsättning de har och det spelar ingen roll hur de handlar. De döms inte utifrån sina handlingar enkom. STOR skillnad.
    EnAnonumius skrev 2015-09-03 22:50:01 följande:
    Nej men titta en person som svara som tänker svartvitt, och dömer andras inlägg efter premissen "frånvaro av bevis är ett motbevis". 

Jag har flera anledningar till att avsky rasism, därmed inte sagt att jag avskyr alla rasister.
Svar på tråden Julia Caesar avslöjad!