Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius
    Anonym (anonym) skrev 2015-09-03 14:36:13 följande:
    Alla hennes krönikor består av hets mot folkgrupper bara läs dem så får du se.
    OM nu "alla hennes" krönikor hade bestått av HMF, så hade hon suttit inne i dag.  Eller alternativt haft villkorlig dom på sig om de valt att ta hänsyn till hennes höga ålder och hälsa.

Man är inte så anonym på nätet som många tycks tro.
    Många anonyma näthatare som har åkt dit ,och blivit dragna inför rätta. Även dem som har näthattat på "lånad dator". 

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Lucky76 skrev 2015-09-03 15:14:03 följande:
    Men det gäller även dig! Du hatar också anonymt. Du hatar JC, SD-anhängare mfl. Du anser att du har rätt att hata dem lika mycket som de anser att de har rätt att hata dig. Förstår du? Ingen har rätt och ingen har fel, ni bara hatar. Vänsterextremister mot högerextremister, same same.

Vem pratar jag med? Vad heter du? Hur gammal är du? Var bor du? 
    Exakt.. Det är ju ingen skillnad på hat.. Oavsett VEM det kommer i från. 

Det är inte finare och mer rättfärdigat att hata andra bara för att man hör till de så kallade "goda människorna antirasisterna". 

Apropå extremister.
    För mig är AFA och SMR samma skit i grund och botten, en gäng missnöjda nötter som använder diverse rättfärdigande för att hata andra och utöva våld för deras "högre syfte".  

• EnAnonumius
    Anonym (anonym) skrev 2015-09-03 14:53:15 följande:
    Kanske blir det en anmälan nu när identiteten är känd för det är ju inte så att en åklagare väcker åtal mot någon som är anonym och polisen lägger inte ned så stora resurser för att hitta någon som sprider saker anonymt.
    Det som ÄR fel är just att man hyllar Reserchergruppen (många i den gruppen är extremvänster aktivister och har gjort en del tid bakom galler)  för deras uthängningar av rasister och de gräver fram folk även om de är anonyma.
    De blir hyllade och gammelmedia samarbetar med dem.

Dock så har du ju inte pekat ut var hon har hetsat mot folk grupp i sina krönikor.

Du skrev ju i #114 "Alla hennes krönikor består av hets mot folkgrupper bara läs dem så får du se."

Då borde det ju inte vara så jäkla svårt att  lägga fram med bevis heller för dig.
    För du vet Inte ens de som tolka lagen är ju helt överens i många fall, om något skall gå in under HMF eller inte.

• EnAnonumius
    Anonym (ljuset) skrev 2015-09-03 15:52:50 följande:
    Det här är Luck76 offentliga profil. Var menar du att ditt namn står?
    Tja jag ligger ju på "Gammla FL" och debattera fortfarande..

Men när jag gick över till "NYA FL"  för att profilerna ser lite annorlunda ut på på nya respektive gamla FL, och gick in på Lucky76's profil (via NYA) så stod hennes namn där.
  • EnAnonumius

Ni som ligger på Nya FL och säger att ni inte ser Lucky76'namn.. Ni kankse skall uppdatera cashen.

Funkar inte det med att bara ta F5  så kan ni prova CTRL + F5

Vad är skillnaden?

F5 laddar om sidan från din dator. D.v.s de uppgifter du har liggandes på din hårdisk när du surfar,

Funkar det inte att ladda om på det sättet så kan man använda ctrl+F5 i stället då blir det att ni laddar om från serven (FLs server i detta fall) serven i stället.

• EnAnonumius
    Lucky76 skrev 2015-09-03 16:45:17 följande:
    Tack Solig
    Glad
  • EnAnonumius
    Lucky76 skrev 2015-09-03 18:28:56 följande:
    Exakt belyste jag exakt det jag precis skrev. Hur kan man ha mage att sitta och fega sig bakom ett anonymt nick och applådera att en annan person som vill vara anonym hängs ut?
  • EnAnonumius
    Lucky76 skrev 2015-09-03 19:34:19 följande:
    Ja, exakt! Visst är det fel att sprida lögner om en hel grupp människor. Det måste gälla alla grupper! SD:are, män, vita, svarta, flyktingar, svenskar, miljöpartister, tjocka, smala osv.
    Skönt med fler som tycker som mig..
    Hat är hat oavsett vem som sprider skiten... hm..  hatet menar jag....
  • EnAnonumius
    Anonym (Jesus Muhammed) skrev 2015-09-03 22:44:37 följande:
    Man kan avsky handlingar som människor gör utan att avsky människan. En rasist avskyr människor enkom beroende på i vilken kultur de föds in i eller vilken genupsättning de har och det spelar ingen roll hur de handlar. De döms inte utifrån sina handlingar enkom. STOR skillnad.
    Nej men titta en person som svara som tänker svartvitt, och dömer andras inlägg efter premissen "frånvaro av bevis är ett motbevis". 

Svar på tråden Julia Caesar avslöjad!