• Lucky76

Julia Caesar avslöjad!

Skrattretande att en massa anonyma vänsterextremister sitter på Sveriges största nätmobbningsforum och glädjer sig att vänstermedia har hänt ut en meningsmotståndare. En gammal kvinna som nu hotas öppet på Twitter av en ANONYM vänsterextremist påhejad av en chef på Expressen samt en komiker som också leker hobbypolitiker.

Det ni inte förstår är hur många poäng SD samlar in just nu. Jag som aldrig har eller aldrig skulle vilja rösta på SD känner att jag snart inte har något val. Det är antingen det eller låta samhället styras av människor med åsikter kulturcheferna på Expressen, anonyma nick på Familjeliv som Nerfherder, todo nada och Drottningen70 och Åsa Romson. Gud förbjude. 

Ni kämpar er blåa i ansiktet för er sak men verkar inte förstår att för varje inlägg, artikel, ord och påhopp så gör ni så mycket mer skada än nytta. Förstår ni att ni hjälp till att göra SD till Sveriges största parti? 

Jag har inte sett någon alls ge ett exempel på någon Julia Caesar skrivit som är hets mot folkgrupp, uppviglande eller ens olagligt. Vänstersidan har de senaste tio åren stått för så extremt mycket mer hot och hat än högersidan. Så mycket mer våld. Så mycket mer grymheter. Så många fler fällande domar.

Vidare kan jag säga att det enda Julia Caesar skrev i sin blogg var journalisternas arbetstelefonnummer. Inte adress eller privatnummer.

Jag tycker också att tanten verkar mer än lovligt galen men på sättet som oliktänkande hängs ut, hotas och hatas börjar detta lika en åsiktsdiktatur. Vänstermedia vill ha patent på att styra hur vi tycker, tänker och röstar och de kommer att gå hur långt som helst. 

Expressen publicerade en krönika 2010 där man skrev om att Julia Caesar riskerar att mördas om hennes identitet röjs. Förstår ni alla nu att de väljare att röja henne trots att de vet, och själva har skrivit om, att hon med största sannolikhet kommer att råka illa ut? Se på Lars Vilks............

• Lucky76
    Anonym (anonym) skrev 2015-09-03 14:36:13 följande:
    Alla hennes krönikor består av hets mot folkgrupper bara läs dem så får du se.
    Vill du tillägga något? Varför är du anonym? Är du feg? Vågar du inte stå för dina åsikter? 

Länka till något JC har skrivit som enligt lagen skall anses som hets mot folkgrupp så ska jag ändra uppfattning.

Igen, jag vill klargöra att jag inte håller med JC i det hon skriver men jag tycker att hon borde ha rätt till sin åsikt utan att behöva hatas och hotas av media, kändisar, journalister, vänsterextremister och politiker. 
  • Lucky76
    Solidaritet skrev 2015-09-03 14:45:21 följande:
    oh the irony.
    Varför är du anonym? Vågar du inte står för dina åsikter? Är du feg?

Oh the irony! Läser bloggar much? Fotbollsfrun kanske?
  • Lucky76

Jag är inte anonym! Mitt namn står i min presentation. Jag heter Sara Nordstrand, bor i Hässelby och är 38 år gammal. Är det något mer ni vill veta?

Ja, det är fegt att skriva anonymt och inte våga stå för sina åsikter. 

• Lucky76
    Solidaritet skrev 2015-09-03 15:09:32 följande:
    Jag håller med. 
    Speciellt när åsikterna handlar om att hata andra människor, att sprida lögner och propaganda, och göra det anonymt för att slippa ställas till svars för den hets en skapar. 

Sådan tur att vi har journalister vilka kan dra fram sådana anonyma fegisar ur garderoben. Det tar liksom udden av hatet. 
    Men det gäller även dig! Du hatar också anonymt. Du hatar JC, SD-anhängare mfl. Du anser att du har rätt att hata dem lika mycket som de anser att de har rätt att hata dig. Förstår du? Ingen har rätt och ingen har fel, ni bara hatar. Vänsterextremister mot högerextremister, same same.

Vem pratar jag med? Vad heter du? Hur gammal är du? Var bor du? 
  • Lucky76
    Anonym (ljuset) skrev 2015-09-03 15:16:49 följande:
    Det är alltså ok med dig att jag ringer och kollar om det är du som skriver här?
    Självklart! Finns på hitta.se
  • Lucky76
    Lucky76 skrev 2015-09-03 15:19:55 följande:
    Självklart! Finns på hitta.se
    Du får ringa numret som slutar på 87 för det andra använder min man.
  • Lucky76
    Nerfherder skrev 2015-09-03 15:25:06 följande:
    Varför påstår du att ditt namn står i din presentation när det inte gör det? Det kan inte va så att du bara slänger fram ett namn?
    Så fjantiga ni är! Säg vad jag kan göra för att bevisa att jag är jag. 
  • Lucky76
    Nerfherder skrev 2015-09-03 15:25:06 följande:
    Varför påstår du att ditt namn står i din presentation när det inte gör det? Det kan inte va så att du bara slänger fram ett namn?
    Jodå, det står visst! Det kanske är så att alla inte kommer åt den informationen? Jag skäms inte för mina åsikter och jag behöver inte vara anonym. Hur är det själv? Vågar du skriva ditt namn? 
  • Lucky76

Vi gör så här! Ta fram mitt nummer på hitta.se. Skicka ett sms så svarar jag. Det bevisar väl att det är jag?

Svar på tråden Julia Caesar avslöjad!