Julia Caesar avslöjad!
Som vanligt försöker alla sd:are vända en sd negativ tråd till positiv... och misslyckas
Som vanligt försöker alla sd:are vända en sd negativ tråd till positiv... och misslyckas
Det tycker du ja.
*asg*
Du får nog starta en omröstning.
Lycka till!
För din upplysning så existerar fortfarande papper och penna, vad vet du vem som skriver in texterna på datorn?
För övrigt var min kommentar inte riktad till dig.
-Vad gilllar du bäst, äpplen eller päron?
-Bananer.
Goddag yxskaft.
Nej... det gör ju inte det.
Hoppas du lyckas bättre en annan gång!
Nu har jag inte tid längre, återkommer senare lilla sockerpullan.
Förövrigt är det väldigt bra att hon är avslöjad
Ja, det troliga är nog röksignaler till grannen som bor några mil bort och faktiskt hsr el. Denne skriver sedan in allt så det kan delas på Internet. Alla skrivfel beror såklart på oklar luft.
Jag tror vi löst gåtan faktiskt.. Lurigt med röksignaler dock, är det kraftig vind kan åsikterna som ska framföras bli totalt blåsta. Och utifrån vad man kunnat läsa om denna dam är det nog starka vindbyar allt som oftast där hon bor...
Och se nu till att lyssna på nerfherder, vi vill inte fylla tråden med massa korta orelevanta inlägg... Skönt att någon utnämnt sig själv till trådpolis.
Klipper in lite från motiveringen:
"Svenska Dagbladets chefredaktör Fredric Karén tycker det är fel att publicera namnet.
- Vi har beslutat att inte göra det. Expressen har kommit fram till att detta är allmänt intressant. Jag har kommit fram till att det inte finns tillräckliga skäl och att det inte är tillräckligt offentliga sajter på det sättet. Jag tycker också man ska ta hänsyn till att hon har en sjukdomsbakgrund. Det är fortfarande en ganska begränsad krets som läser sajterna och genomslaget är trots allt ganska begränsat, även om de växer.
- I de högerextrema kretsarna har man för vana att publicera namn på allt och alla. Man vill tala om vilken etnicitet brottslingar har, publicera namn och bild på ännu icke dömda personer, man bryter kontinuerligt mot de pressetiska reglerna. Att då publicera namnet på ?Julia Caesar? är att gå i den riktning som de själva stakar ut. Det känns fel. Vi ska hålla oss för goda för det. Vi i de grundlagsskyddade medierna har ett ansvar att stå emot."
Här ser man klart och tydligt skillnaden mellan seriös media och skvallertidningar.