Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

Julia Caesar avslöjad!

Lucky76 skrev 2015-09-03 15:35:31 följande:
    Jodå, det står visst! Det kanske är så att alla inte kommer åt den informationen? Jag skäms inte för mina åsikter och jag behöver inte vara anonym. Hur är det själv? Vågar du skriva ditt namn? 
    Varför skulle jag göra det?  Menar du att du är Bågskytten Sara Nordstrand?
  • Nerfherder
    Lucky76 skrev 2015-09-03 15:53:30 följande:
    Nu gör du bort dig rejält! Det finns sju Sara Nordstrand i Sverige och jag är den som bor i Hässelby och är 38 år. Fyller 39 på söndag. Jag har gjort allt för att bevisa att jag är jag. Nej, jag är inte skidskytten Sara Nordstrand.

Jag tycker att du ska skriva ditt namn eftersom det är fegt att diskutera anonymt och inte våga stå för sina åsikter. 
    På vilket sätt har jag gjort bort mig? Jag undrade om du menade att du var Sara Nordstrand, bågskytten. Det är inte samma sak som att säga att du är det...

Du tycker det.
  • Nerfherder
    Anonym (@) skrev 2015-09-03 16:00:26 följande:
    I vissa fall är det betydligt smartare att vara anonym än att gå ut med sitt eget namn. 
    Om jag skulle anställa personer skulle jag googla den sökandes namn och hittade jag hit, dvs till en tråd där någon sitter och hyllar SD-värderingar skulle jag backa med en gång.
    Och skulle du inte vara den du säger att du är så är det jävligt taskigt att förstöra så för den riktiga personen du utger dig för att vara. 
    Precis min tanke... riktigt lågt.
  • Nerfherder
    Lucky76 skrev 2015-09-03 16:17:34 följande:
    Lögn. Du har inte ringt. Min mobil ligger framför mig och jag har inga missade samtal. Du vet lika väl som jag att du inte ringt.

Jag uppmanar alla att ta fram mitt nummer på hitta.se, ringa eller skicka ett sms så att jag får bevisa att min anonyme vän ljuger. Vet inte hur jag ska göra det annars?
    Problemet i det här fallet blir att ingen av er kan bevisa något. Det spelar liksom ingen roll om någon ringer dig nu, eftersom båda 2 kan hitta på.
  • Nerfherder
    Lucky76 skrev 2015-09-03 17:17:51 följande:
    Jag har kontaktat FL och bett om dina uppgifter för en polisanmälan. Jag vet att anmälan inte kommer att leda någonvart men det är en principsak. Man anklagar inte människor för att ha begått allvarliga brott hur som helst. 
    Vilket lagbrott har han begått då?
  • Nerfherder
    Lucky76 skrev 2015-09-03 14:44:25 följande:

Vill du tillägga något? Varför är du anonym? Är du feg? Vågar du inte stå för dina åsikter? 

Länka till något JC har skrivit som enligt lagen skall anses som hets mot folkgrupp så ska jag ändra uppfattning.

Igen, jag vill klargöra att jag inte håller med JC i det hon skriver men jag tycker att hon borde ha rätt till sin åsikt utan att behöva hatas och hotas av media, kändisar, journalister, vänsterextremister och politiker. 

Vad exakt belyste du där?
  • Nerfherder
    Lucky76 skrev 2015-09-03 18:28:56 följande:

Exakt belyste jag exakt det jag precis skrev. Hur kan man ha mage att sitta och fega sig bakom ett anonymt nick och applådera att en annan person som vill vara anonym hängs ut?

Hade du haft ditt namn som nick hade inte vart anonym. Så sluta hymla.
  • Nerfherder
    Anonym (Äntligen!) skrev 2015-09-02 17:28:04 följande:

Äntligen är rasisten Julia Caesar avslöjad som den före detta DN-journalisten Barbro Jöberger. Trots att hon själv hängt ut personer med namn och bild i olika bloggar så motsatte hon sig att själv stå för sina åsikter med namn och bild.

Nu är det åtgärdat!

www.expressen.se/kultur/hon-ar-julia-caesar/

If you cant stand the heat, stay out of the kitchen
  • Nerfherder
    Anonym (Jodsalt) skrev 2015-09-04 10:48:36 följande:

Bingo.

Vad är då Julia Ceasars mål?

Få uppmärksamhet.
Svar på tråden Julia Caesar avslöjad!