Inlägg från: whereeveryouare |Visa alla inlägg
  • whereeveryouare

Aprilbebis 2016

Jag är beräknad 20 april första barnet. Igår på ultraljudet såg vi hjärtat slå ?helt underbart!!

• whereeveryouare

[quote=75714919][quote-nick]whereeveryouare skrev 2015-09-03 23:09:29 följande:[/quote-nick]Jag är beräknad 20 april första barnet. Igår på ultraljudet såg vi hjärtat slå ?helt underbart!!

• whereeveryouare

Ellile det var jätte spännande. På ultraljudet så sa hon också att det var en normal graviditet och allting såg bra ut och inga misstankar om missfall fanns inga tecken. Blev super glad eftersom jag haft två missfall innan men då han jag inte ens gå på första ultraljud eller något. ????Jag hoppas verkligen den här gången!! ??

• whereeveryouare

Hej Ellile jag har jätte mycket symptomer. Jag kräks och mår jätte illamående,måste äta tabletter pga illamåender, spyr varje morgon så jobbigt. mina hormoner är de värsta, min kille blir galen på mig tro mig.. spänningar i  brösten, ömmar, små mensliknade smärtor i livmodern. kissar väldigt mkt. blir väldigt känslig och bli varm lättare nu. Maten är inte lika lockande längre för mig, Lukterna är värst av allt när man ska äta och om känner bara illamåendet......

Svar på tråden Aprilbebis 2016