Aprilbebis 2016
Ja, jag får nog ta och göra det för det verkar inte direkt vilja gå över haha.
Ja, jag får nog ta och göra det för det verkar inte direkt vilja gå över haha.
Jag plussade den 21 aug. Bf 23 april 2016!???? Är 20 år gammal. V8 nu. Alla skriver om sitt illamående och kräkningar. Äre bara jag som inte mår så illa?! ????
Här har illamåendet blivit ännu värre inget hjälper det jag får i mig kommer upp på 20 min igår var jag helt slut orkade inte ens gå från toaletten till sovrummet spydde nog 15-20gånger igår och idag är det inte bättre heller, spytt redan 6gånger sen 9.
Känner mig inte så bra och längtan efter att få barn har försvunnit helt mår så dåligt att jag inte kan njuta av det hela
Bine87 när har du bf? :)
[quote=75734705][quote-nick]isadora81 skrev 2015-09-09 11:29:50 följande:[/quote-nick]Jag hoppar också in här. Bf ca 20/4. Illamåendet slog till på riktigt i helgen. Blä![/
Grattis till plusset!
bine87 hur tycker du att dina seabands fungerar? Är lite sugen på att prova sånna då jag hört att det fungerar för vissa, men är ändå lite tveksam!
haha, ja dem kan ju inte ha det så lätt med att arbeta under en graviditet om dem mår så pass illa.
( är det bara för mig det inte fungerar att citera inlägg längre? :O)
Måste nog ta och införskaffa sånna imorgon, inte så dyra ändå så om det inte fungerar så förlorar jag ju inte värst mycket på det ;) Jag kräks mest hela tiden just nu, oavsett om jag tar det lugnt eller inte. Nä, det funkar inte heller för mig att se nya händelser.
Jag bor i Örebro! du då?
Jag försöker äta så ofta jag kan, men fy vad svårt det är när man mår pyton! ja precis, stress är ju sällan bra!