Inlägg från: Ellile |Visa alla inlägg
  • Ellile

Aprilbebis 2016

Ja, jag får nog ta och göra det för det verkar inte direkt vilja gå över haha.

• Ellile
    minnaaa skrev 2015-09-07 11:45:07 följande:

Jag plussade den 21 aug. Bf 23 april 2016!???? Är 20 år gammal. V8 nu. Alla skriver om sitt illamående och kräkningar. Äre bara jag som inte mår så illa?! ????

Grattis till plusset! Hoppas det håller i sig och du slipper må illa!
  • Ellile
    becka1989 skrev 2015-09-08 11:26:36 följande:

Här har illamåendet blivit ännu värre inget hjälper det jag får i mig kommer upp på 20 min igår var jag helt slut orkade inte ens gå från toaletten till sovrummet spydde nog 15-20gånger igår och idag är det inte bättre heller, spytt redan 6gånger sen 9.

Känner mig inte så bra och längtan efter att få barn har försvunnit helt mår så dåligt att jag inte kan njuta av det hela

Har du provat sånna åksjukearmband från apoteket? Har hört att det funkat för vissa. Jag fick också Lergigan comp utskrivet igår, hoppas det ska funka för mig och att illamåendet går över snart. Man känner sig ju knappt som en levande människa just för tillfället!

• Ellile
    bine87 skrev 2015-09-08 22:29:20 följande:
    27 April. Du då? :)
    16 April! Har du barn sedan tidigare? :)
  • Ellile
    bine87 skrev 2015-09-08 22:48:09 följande:
    Nope, mitt första! Knappt hunnit känna efter vad som faktiskt händer. Fick reda på det ganska tidigt, 4 dagar innan mens, och i samma veva åkte min kille hem och skolan började och sen startade praktiken och nu har jag mått illa och varit helt död i typ en vecka. Det är som att tre veckor som annars går jättefort har förvandlats till 3 månader.
    Låter inge vidare :/ Har du fått något mot illamåendet?
  • Ellile

[quote=75734705][quote-nick]isadora81 skrev 2015-09-09 11:29:50 följande:[/quote-nick]Jag hoppar också in här. Bf ca 20/4. Illamåendet slog till på riktigt i helgen. Blä![/

Grattis till plusset!

• Ellile

bine87 hur tycker du att dina seabands fungerar? Är lite sugen på att prova sånna då jag hört att det fungerar för vissa, men är ändå lite tveksam!
    haha, ja dem kan ju inte ha det så lätt med att arbeta under en graviditet om dem mår så pass illa.

( är det bara för mig det inte fungerar att citera inlägg längre? :O)

• Ellile

Måste nog ta och införskaffa sånna imorgon, inte så dyra ändå så om det inte fungerar så förlorar jag ju inte värst mycket på det ;) Jag kräks mest hela tiden just nu, oavsett om jag tar det lugnt eller inte. Nä, det funkar inte heller för mig att se nya händelser.

Jag bor i Örebro! du då?

• Ellile

Jag försöker äta så ofta jag kan, men fy vad svårt det är när man mår pyton! ja precis, stress är ju sällan bra!

Svar på tråden Aprilbebis 2016