• Anonym (vill ha tips!)

Det här med att suga...

Min kille och jag har ett aktivt sexliv, men jag känner att jag inte är nåt bra på att suga kuk....hur gör ni? Suger ni typ hela tiden tills han kommer, eller varierar ni med att runka honom? Jag får ont i munnen/käken efter en stund, får ni det? Och hur suger ni? Suger ni på 'riktigt' eller använder ni bara läpparna runt kuken? Tungan, använder ni den? Suger ni hårt eller försiktigt? Jag vill göra det så skönt som möjligt för min kille, men vet inte riktigt hur. Vi har pratat om det, flera gånger, men det känns ändå som jag 'misslyckas' och han får oftast hjälpa till med sina egna händer på slutet, för att komma. Snälla, jag behöver lite tips å råd. Berätta om hur ni gör.

• Svar på tråden Det här med att suga...
  • Anonym (Fia the lover)

Jag har samma problem. Vill göra detta för min älskling men vet inte ens hur jag börjar. Funderar på som ett förspel i duschen och varmt vatten kanske hjälper mig att slappna av. Jag har aldrig sugit av någon så jag vet inte hur man gör.

• killen

Kommunikation hur han vill ha det.

Egen del så är en bra avsugning om hon varierar suger på kulorna, leker med tungan längs hela k*ken o leker med tungan på ollonet. Varierar med att syga långsamt o hårt o mjukt tar in hela eller eller bit o jag bara ligger o njuter. Tänder e fett oskönt bara :)

• Anonym (Suger gärna)

Jag suger gärna min man, så länge han är fräsch, pungsvett går bort!

Brukar börja med att runka lite, pussa lite, dra med tungan lite upp och ner, leka med tungan på ollonet, ta in mer och mer i munnen. Brukar suga ganska hårt på slutet, trycker uppåt med tungan så att den nästan dras mot tänderna. Ut och in tills jag nästan kväljs, kombinerar med händerna som smeker pungen och den del som inte är inne i munnen, Min man njuter av variationen hårt och lek med tungan. Försöker ha mycket saliv så att det blir rejält blött! 

Tar helst inte satsen i munnen, har svalt några gånger men numer brukar jag spotta ut i toan. Gillar inte smaken.

• Smarthuvud

Om jag har pratat med dig flera gånger om hur du vill bli slickad, och jag fortfarande inte förstår, så har vi två alternativ kvar:

1. Jag är korkad
    2. Du är dålig på att förklara

Nu ska jag vara artig och ta din trådstart som ett tecken på att din kille är dålig på att förklara. Och man har ansvar för sitt eget sexliv. Tycker han att du är dålig på att suga, så är det upp till honom att visa dig, eller berätta för dig, hur han vill att du ska göra. Att suga kuk har ingen universallösning, lika lite som att slicka har det. Alla gillar olika. Blir du expert på att suga denna kille, så kanske nästa kille tycker att du är värdelös på det, eftersom han gillar något annat.

• Anonym (Såhär gör jag)

Hur man börjar är ju från situation till situation, ex om vi ligger och kramas i soffan och jag känner att han börjar bli hård så kan jag gå ner fint och mjukt, börja med att nästan bara slicka på den.

Har han tagit intiativ till förspel så kan man ju köra med lite mer inlevelse, pussa på låren/ljumskarna först, försiktigt suga på pungen osv för att sedan börja. Antingen börjar jag då med en riktig deepthroat (har munnen väldigt öppen och trycker in den så långt det går, sätter sedan läppar/tunga för tänderna (mest tunga, läppar blir "hårda") och suger hårt. Eller så börjar jag med att det ska kännas som att han kommer in i mig, dvs man har stängd mun och släpper bara in lite lite i taget, tills man tillslut stoppar in "hela" (välutrustad man så hela är sällan HELA????)

Sedan varierar jag med att suga hårt, mjuk, använda tungan, bara på ollonet, snabbt/långsamt, och när jag vill att han ska komma så suger jag samtidigt som jag använder en eller båda händerna och smeker i takt med att jag suger,ut in. Eller så suger jag och "snurrar" handen i takt samtidigt, det vill säga upp och ner samtidigt som jag hela tiden vrider/snurrar handen. Om det tar lång tid som det gör ibland, så att jag börjar bli trött, så runkar jag men har ollonet i munnen så att det "plaskar" och åker in och ut. Alt att man gör som i början med stängd mun och bara låter den tränga sig in litelite samtidigt som man runkar.

Ett tips är att fortsätta suga/slicka försiktigt på ollonet efter att han kommit, det brukar min man säga förlänger orgasmen riktigt länge!

Hoppas du förstod hur jag menade.. Annars får du fråga! :)

• Anonym (Såhär gör jag)

Tillägger även att du ska ha så mycket saliv som möjligt, öppna munnen och ta den långt ner så får du mycket saliv, samt tjockare med mer glid i.

Och även om din kille är dålig på att förklara så hör/känner du om det är skönt för honom! Är en avsugning riktigt bra så är det få killar som kan låta bli att "stöna" och annars så känner man att dom spänner kuken.

Och sen har vissa svårt för att komma vid avsugning, min man har haft många partners men jag är den enda som lyckats få honom att komma, och vi var nog tsm i ett halvår innan jag kände hans kuk så väl att jag lyckades.

Och när kuken börjar spännas riktigt, ta i hårdare, snabbare och sluta inte i en sekund! För då får du oftast börja om från början... ;)

• Anonym (Fia the lover)

Jag har aldrig gillat oralsex och inte heller kunnat med tekniken. Men min nuvarande kille och jag testar oss fram. :)

• Anonym (!)

Jag suger inte ens kuk! Visste inte att det var så vanligt att andra gjorde det! Jag tycker att det är äckligt.

• Puppetmaster
    Anonym (!) skrev 2015-09-27 13:02:19 följande:

Jag suger inte ens kuk! Visste inte att det var så vanligt att andra gjorde det! Jag tycker att det är äckligt.

Det där var verkligen ett konstruktivt inlägg i diskussionen Foten i munnen
    Smarthuvud skrev 2015-09-04 21:41:03 följande:

Om jag har pratat med dig flera gånger om hur du vill bli slickad, och jag fortfarande inte förstår, så har vi två alternativ kvar:

1. Jag är korkad
    2. Du är dålig på att förklara

Nu ska jag vara artig och ta din trådstart som ett tecken på att din kille är dålig på att förklara. Och man har ansvar för sitt eget sexliv. Tycker han att du är dålig på att suga, så är det upp till honom att visa dig, eller berätta för dig, hur han vill att du ska göra. Att suga kuk har ingen universallösning, lika lite som att slicka har det. Alla gillar olika. Blir du expert på att suga denna kille, så kanske nästa kille tycker att du är värdelös på det, eftersom han gillar något annat.

Exakt. Kunde inte ha förklarat det bättre. Solig
  • Anonym (Jaså?)

Vilken kass flickvän. Jag kan inte ha förhållande utan avsugningar.
  • Anonym (Tea)

Jag får också ont i käkarna. När jag var yngre använde jag munnen hela tiden, upp och ner. Fy vad jobbigt. Men nu varvar jag med att slicka pung, ljumskar och anus medan han runkar sig själv. Sen suger jag lite till och byter av. Till slut kommer han. Som ett lyxrunk Vi båda är nöjda.

• Anonym (Jaså?)
    Anonym (Tea) skrev 2018-08-04 07:26:13 följande:

Jag får också ont i käkarna. När jag var yngre använde jag munnen hela tiden, upp och ner. Fy vad jobbigt. Men nu varvar jag med att slicka pung, ljumskar och anus medan han runkar sig själv. Sen suger jag lite till och byter av. Till slut kommer han. Som ett lyxrunk Vi båda är nöjda.

Skulle vilja testa att bli slickad i rumpan :)
  • Underbaraälskade

Det finns ingen "mall" hur man ska suga,det är individuellt. Alla är olika,pröva er fram och ärligt så brukar det ju märkas på mannen när man gör rätt....
    Att utvecklas tillsammans är fantastiskt och vill man att det ska bli bra redan från början är det ju bara fråga "hur vill du att jag ska suga dig"?

• Anonym (Antar)

Det är säkert en del tjejer som inte tycker om det 
  • Anonym (Meränvanilj)

Jag har riktigt svårt att komma när jag blir avsugen och runkar helst på avslutningen, inget konstigt att du inte få honom att komma. Men börja med att leka med honom, suga slicka pung och runka lite. Ni avslutar genom att han runkar och du slickar pung eller anus (favorit för mig). När du kommer tar du så djupt du kan och om du vill tar du i munnen. Forstätt som nån annan sa att suka lite efteråt, sjukt skönt.
    Om han är som jag så går han igång på att du suger hans fingrar djupt och leker med tungan på dom medan du eller han runkar. Jag kommer som ett skott...

• Anonym (Killen)

Svårt komma av bara sug då det går för långsamt. Men börja med att suga mysigt för att öka tempot. Glöm inte använda händerna samtidigt tex med olja samtidigt massera lår, pung, kukskaft, rumpa.

Halvägs växla mellan sug o runk för att vila mun då o då.

Men det mest fantastiska är använda en hand sen till massera skrevet mellan skinkorna och rumphålets öppning och sen penetrera mer o mer för att med ett el några fingrar knulla rumpan djupt o pilla på prostatan. Ett än bättre stek är använda dildo. Skulle säga att normalt är det svårt komma av bara sug men får han även röven stimulerad kommer han garanterat av sug.

Svar på tråden Det här med att suga...