Hur man börjar är ju från situation till situation, ex om vi ligger och kramas i soffan och jag känner att han börjar bli hård så kan jag gå ner fint och mjukt, börja med att nästan bara slicka på den.
Har han tagit intiativ till förspel så kan man ju köra med lite mer inlevelse, pussa på låren/ljumskarna först, försiktigt suga på pungen osv för att sedan börja. Antingen börjar jag då med en riktig deepthroat (har munnen väldigt öppen och trycker in den så långt det går, sätter sedan läppar/tunga för tänderna (mest tunga, läppar blir "hårda") och suger hårt. Eller så börjar jag med att det ska kännas som att han kommer in i mig, dvs man har stängd mun och släpper bara in lite lite i taget, tills man tillslut stoppar in "hela" (välutrustad man så hela är sällan HELA????)
Sedan varierar jag med att suga hårt, mjuk, använda tungan, bara på ollonet, snabbt/långsamt, och när jag vill att han ska komma så suger jag samtidigt som jag använder en eller båda händerna och smeker i takt med att jag suger,ut in. Eller så suger jag och "snurrar" handen i takt samtidigt, det vill säga upp och ner samtidigt som jag hela tiden vrider/snurrar handen. Om det tar lång tid som det gör ibland, så att jag börjar bli trött, så runkar jag men har ollonet i munnen så att det "plaskar" och åker in och ut. Alt att man gör som i början med stängd mun och bara låter den tränga sig in litelite samtidigt som man runkar.
Ett tips är att fortsätta suga/slicka försiktigt på ollonet efter att han kommit, det brukar min man säga förlänger orgasmen riktigt länge!
Hoppas du förstod hur jag menade.. Annars får du fråga! :)