Inlägg från: Florence Churchill |Visa alla inlägg
  • Florence Churchill

Majbebisar 2016

Hej Alla!

Jag hoppar in här, Är i vecka 7 (6+2). Än så länge lider jag något ohyggligt av hormoner. Mina bröst har växt nästan 2 storlekar, de är fina att se på men som jag säger till min man "Se men inte röra, de är som ett museum. Molvärken i magen var jobbig förra veckan men verkar ha lugnat sig lite men det är inget av det som gör att jag lider utan det är min eskalerade migrän. Jag har haft migrän 4 ggr sen jag fick reda på min graviditet och det är gräsligt handikappande eftersom jag dessutom bör undvika mina vanliga mediciner. Jag går och längtar som en galning efter vårt vul som inträffar 5 okt så att jag kan få se om det ligger en bebis där (då kan jag stå ut med all migrän i världen) och bökar eller om det bara är ett suddgummi. Jag var gravid för 2 år sedan men fick en MA som vi inte visste förens vi var på vul.

I övrigt avänder jag en helt magisk app som heter Ovia pregnancy. Den är så himla informativ, peppande och bra. Lite som att ha en egen kunnig cheerleader att hänga med!

Svar på tråden Majbebisar 2016