• Anonym (Trött på besvikelser)

Mannen låg sexlust --> ställer upp för mig. Hållbart? Fler?

Han vill typ aldrig ha sex. Han ställer upp för min skull 8/10 gånger.

Jag är så less på att be om sex och tjata... Less på mina närmanden.

Nu har vi kommit överens om att min lust ska vara i fokus, dvs om jag är kåt ska han tillfredsställa mig, hjälpa mig att komma (det har han inget emot, det är bara att han inte alltid utan bara ibland är kåt).

Om han också blir sugen får han sina behov tillgodosedda men det är inget måste. Han ska slippa bli pressad.

Det känns på ett sätt bra för jag är på intet sätt "klar" med sex, och onani är tråkigt i längden. Men kan man "gå genom livet" såhär? Finns det fler än vi som har denna lösning? Alltså att ena partern släpper pressen och istället satsar på att tillfredsställa den andra, med kropp och själ.

• Svar på tråden Mannen låg sexlust --> ställer upp för mig. Hållbart? Fler?
  • Anonym (hej)

Nej, hos mig är det så att hon inte har någon lust och det blir bara av när hon känner lust vilket blir väldigt sällan. Några gånger om året. Och som du säger onani blir väldigt drygt i längden.

Anonym (hej) skrev 2015-09-05 19:37:48 följande:

Nej, hos mig är det så att hon inte har någon lust och det blir bara av när hon känner lust vilket blir väldigt sällan. Några gånger om året. Och som du säger onani blir väldigt drygt i längden.

Hade du kunnat tänka dig en uppgörelse där hon stimulerar dig med munnen och fingrarna men inte kräver nåt i gengäld? För det är typ så det verkar bli här.
  • Anonym (Hmm)

Det är säkert hållbart, jag ställer upp på sex och det fungerar hyfsat tycker jag!

Anonym (Hmm) skrev 2015-09-05 21:47:34 följande:

Det är säkert hållbart, jag ställer upp på sex och det fungerar hyfsat tycker jag!

Vill du ha tillbaka lusten och vad gör du i så fall?
  • Anonym (hej)
    Anonym (Trött på besvikelser) skrev 2015-09-05 21:45:08 följande:

Hade du kunnat tänka dig en uppgörelse där hon stimulerar dig med munnen och fingrarna men inte kräver nåt i gengäld? För det är typ så det verkar bli här.

Det hade jag nog men så blir det aldrig eftersom jag är den som styr hela sexet. Hon vill ha det skönt utan att anstränga sig för mycket.
  • Anonym (Hmm)

Jag har aldrig haft speciellt mycket sexlust så det finns inte så mycket att få tillbaka. När man var nykär, ja då hade man en del lust, men det är en sån lust som inte går att ha x antal år in i förhållandet.

• LoLs pappa

Det där lät inte så kul och är inget som kommer hålla i längden tror jag.

Jag menar ja visst du blir sugen, mannen tillfredsställer dig.

Men ärligt, han gör det ju av plikt, inte för att han är kåt på dig.

Känns inte det lite tråkigt, han ser ej dig som en sexuell varelse som gör honom kåt.

Det lär ju ej vara så himlastormande passionerat.

Måste ju vara nästan som onani.

Får du inte känslan att du bara vill komma för att bli klar så han får sluta och göra nåt annat.

För mig skull det aldrig funka.

Man vill ju att ens partner skall bli tänd och kåt av en, inte pliktskyldigt ställa upp.

Skulle nästan kännas som våldtäkt.

LolsPappa: Lite mina farhågor men det är ju en temporär lösning...

Svar på tråden Mannen låg sexlust --> ställer upp för mig. Hållbart? Fler?