• ninasord

Ursäkta min ursprung

Mutta nyt minä kylla tahdon kirjoitta muutaman rivin suomenkielellä vaihtelun vuoksi. Eli, Ruotis, Vietnam ja Yhdysvallat.

Me ollan siis kaikki taisteltu aivan huvin vuoksi?
    Missä on äänet meitä suomalaisia "neekereitä" muistaen rakkaudella?

Siis minä en enään kestä puhetta että olen vaara, kammo tai mikä tahansa vastustaja tai rikollinen jos en alistaudu kaikenlaisille puheille, että olisimme aina
    "siitä välista" ketä ei musiteta ja jätetään kuolemmaan.

En lanikaan on minun tässä elämässas enään pakko ottaa aseita käteen. Jos joku tahtoo tappa, tappakoon minut pian ja äkillisesti. Ette varmaan tiedosta tarpeaksi mikä tulee sodan mukana.

Rukajärven musitoksi avattu näytelma muistutti minua kaikista taisteluissa kärsivät. Amerikkalaiset, Vietnamilaiset, Venäläiset ynnä muut.

Minkä takia minun tarvii pahoitella että ette saa tahtoanne läpi.
    Jatkakaa vaan jos silunne kestää.

Terve
    Ei minulla ole puukoja kotona, enkä minä ole "mustilainen".
    Annan tällä kertaa ajatukseni Putinille. Hyvä ja viisas mies kun ei juo.

Niin no on ne myös aika kiinostuneitä teidän "tutkimuksista", mutta onko sekin mun vika?

www.aftonbladet.se/kultur/article21363075.ab

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-09-06 13:41
    Anteeksi. Tarkoitin sielunne.

• Svar på tråden Ursäkta min ursprung
  • MammAmma

Eli siis mistä sinä oikein haluat keskustella?

P.S. Putin on idiootti -_-

• ninasord
    MammAmma skrev 2015-09-06 13:49:30 följande:

Eli siis mistä sinä oikein haluat keskustella?

P.S. Putin on idiootti -_-

Minua ei kiinosta politiika pätkääkään. Haluatko sotia tai rauhaa ?
  • MammAmma
    ninasord skrev 2015-09-06 13:51:11 följande:

Minua ei kiinosta politiika pätkääkään. Haluatko sotia tai rauhaa ?

Ei minuakaan, sinähän itse mainitsit Putinin ekaksi.

Siis sinulla ei oikeasti ole mikään erityinen aihe mitä haluat keskustella? Olipa tämä aikahukkaa meitsille...
  • ninasord
    MammAmma skrev 2015-09-06 14:02:37 följande:
    Ei minuakaan, sinähän itse mainitsit Putinin ekaksi.

Siis sinulla ei oikeasti ole mikään erityinen aihe mitä haluat keskustella? Olipa tämä aikahukkaa meitsille...
    Niin kyllä, mutta ihminen kai hänkin myös on?
    Mutta en mä muuten sen tyylistä pidä. No sä tiiät... se on kai joku jumala..

Jos sinua ei kiinosta korostaa ihmisten tasaarvoa silloin tämä on väärä sori.. tråd.. missä kirjoitat. Sumenkieleni on unohtunut.
  • MammAmma
    ninasord skrev 2015-09-06 14:07:55 följande:

Niin kyllä, mutta ihminen kai hänkin myös on?

Mutta en mä muuten sen tyylistä pidä. No sä tiiät... se on kai joku jumala..

Jos sinua ei kiinosta korostaa ihmisten tasaarvoa silloin tämä on väärä sori.. tråd.. missä kirjoitat. Sumenkieleni on unohtunut.

On varmasti, kaiken ööh...'hybrisin' alla - ei ole minunkaan suomenkieli virheetön :P

Kiinnostaa tietenkin, en vain saa selvää mistä oikein haluat keskustella, mer specifikt (xD), ja mitä asialla on tuon artikkelin kanssa tekemistä?

Minäpä taas satun olemaan just "mustalainen" että jos sinulla oli tarkoitus käsitellä ennakkoluuloja niin kyllä täällä meikäläiselläkin on siitä kokemusta.
  • ninasord
    MammAmma skrev 2015-09-06 14:42:39 följande:
    On varmasti, kaiken ööh...'hybrisin' alla - ei ole minunkaan suomenkieli virheetön :P

Kiinnostaa tietenkin, en vain saa selvää mistä oikein haluat keskustella, mer specifikt (xD), ja mitä asialla on tuon artikkelin kanssa tekemistä?

Minäpä taas satun olemaan just "mustalainen" että jos sinulla oli tarkoitus käsitellä ennakkoluuloja niin kyllä täällä meikäläiselläkin on siitä kokemusta.
    En jaksa selostaa, mutta jos olet mustia niin varmaan tiedostat sen ruotsalaisen ylpeyden. Ei muinulla oikein muuta asiaa olekkaan, kuin että me kaikki ollan vain ihmisiä.
  • ninasord
    ninasord skrev 2015-09-11 13:08:39 följande:
    Ei muinulla...
    Mikä munaus. No nyt se on sitten päivänselvää että suomenkieli ei oiken taida olla mitään minulle. Minä tero.
Svar på tråden Ursäkta min ursprung