Inlägg från: Anonym (Dumskallar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dumskallar)

Funderar du på att rösta på SD? Läs det här!

TS, du kan inte korta ner en text och samtidigt citera den.

Det hade varit bättre att länka, fast det aftonslasken skriver är inte ens värt mödan att läsa.

SD är Sveriges enda hopp och kommer definitivt få min röst 2018. Precis som de fick 2010, och 2006 med för den delen.
  • Anonym (Dumskallar)
    Anonym (Dumskallar) skrev 2015-09-09 11:31:32 följande:
    TS, du kan inte korta ner en text och samtidigt citera den.

Det hade varit bättre att länka, fast det aftonslasken skriver är inte ens värt mödan att läsa.

SD är Sveriges enda hopp och kommer definitivt få min röst 2018. Precis som de fick 2010, och 2006 med för den delen.
    Oj då, DN var det visst men det förändrar ingenting.
    Skitblaska med glasklar agenda.
  • Anonym (Dumskallar)
    Nerfherder skrev 2015-09-11 09:02:56 följande:
    Du vet väl att PK är vuxensvenska för "Dubär dum"?
    Menar du Dobidoo?
    Fast jag vet inte om det är så värst pk?
    Är det det?
  • Anonym (Dumskallar)
    SpanskaFlugan skrev 2015-09-11 15:17:18 följande:

Ja, enda möjliga verkar vara om man är ensamstående med minst fyra barn och får så kallat etableringsstöd (vilket man får i Max två år). Men då verkar det totala bidraget vara på närmare 20'000 kr/månaden och då räknar man alla bidrag som även "vanliga" får som bostadsbidrag, barnbidrag, flerbarnstillägg, underhållsstöd osv. Och visst, 20'000 i månaden kanske låter mycket men att som ensamstående med fyra barn få allt att-göra-listan runt på 20'000 kr i månaden är tufft i Sverige.
    Så du menar att de ska glida räkmacka istället för att anstränga sig?
  • Anonym (Dumskallar)
    Nerfherder skrev 2015-09-11 13:59:23 följande:
    Kan du förklara vad du menar angående mig?
    Hehe, du får visst inte medhåll från nåondera sida längre nålfjädern?
  • Anonym (Dumskallar)
    todo nada skrev 2015-09-11 15:30:33 följande:
    Bidragen de får är förenade med krav, så det blir ingen räkmacka där.
    I see, som vad t ex?
  • Anonym (Dumskallar)
    MsFry skrev 2015-09-13 09:38:59 följande:
    Varför ska FDFMGA tänka sig för menar du? Vet var hens brevlåda bor?
    Det finns andra forum, mer än så säger jag inte.
    Jag tror FDF fattar när han väl ser det.
  • Anonym (Dumskallar)
    Smecker skrev 2015-09-20 22:16:33 följande:
    Som äkta Sverige-vän är jag stolt över mitt land. Självklart kommer vi äkta Sverige-vänner kämpa till sista droppen mot intolerans, egoism, rasism och mörkermän, och för medmänsklighet, öppenhet och tolerans. Vi hedrar vårt land genom att föra dessa stolta traditioner vidare.

Det finns bara en sorts riktiga Sverige-vänner, och det är inte de som gömmer sig bakom anonymitet utan de som stolt och öppet står för sina åsikter om medmänsklighet och att hjälpa sin nästa som flytt från krig, vemödor, svält och fattigdom.
    Som äkta Sverigevän månar jag om traditioner som t ex julfirande med skinka, midsommarstång, kräftskivor för att ge ett par exempel.'

Sverige har inte som tradition att kämpa mot rasism som du mycket väl vet. Alla utlänningar i vårt land är rätt nytt och det blir värre för varje dag.
    Jag är för att hjälpa människor i nöd men inte på bekostnad av din och min välfärd som våra (iallafall mina, dina vet jag inget om) förfäder byggt upp.

Jag definierar inte dig och de andra som missbrukar ordet för Sverigevänner.
  • Anonym (Dumskallar)
    nihka skrev 2015-09-22 21:33:10 följande:
    Mer godkänt?

SD har de facto talat om vilka andra, däribland Libanon, de anser ska ta hand om flyktingarna medan Libanon inte uttalat något motsvarande om exempelvis Sverige. Det är ganska förmätet av SD att tala om vad andra ska göra utan att ens ha tillfrågat dem.
    Blabla bla, godkväll yxskaft. Kräks

"De facto" blabla, pratar du så irl också eller är det bara härskarteknik på forumet?
  • Anonym (Dumskallar)
    nihka skrev 2015-09-22 22:20:56 följande:

SD. Sikket framtidsparti. Hahahaha! Var sjunde SD-politiker hoppar av.

"Av 1.324 kommunpolitiker har 186 ordinarie ledamöter och 78 ersättare lämnat sina uppdrag. Det motsvarar en av sju SD-politiker eller närmare fem i veckan"

http://www.svt.se/nyheter/inrikes/var-sjunde-sd-politiker-hoppar-av

Och du tror på pk-medias dravel och skitsnack?
    Lucky you.
    Eller inte.

Hahahaha! Vilken underhållning så här på kvällskvisten. Tack! Skål
  • Anonym (Dumskallar)
    todo nada skrev 2015-09-22 22:48:31 följande:
    Ah, ståre inte på avpixlat är de ljug! Höhö..
    Godnatt vännen, sov gott.
Svar på tråden Funderar du på att rösta på SD? Läs det här!