Funderar du på att rösta på SD? Läs det här!
Jag svarade inte på en avledande fråga för det fanns inget att svara på där.
Norge är inte muslimskt och om du läser länkar jag har postat innan så är muslimer just nu faran.
Jag svarade inte på en avledande fråga för det fanns inget att svara på där.
Norge är inte muslimskt och om du läser länkar jag har postat innan så är muslimer just nu faran.
Jag blir ledsen när jag ser hur sjuka människor det finns. De finns ju till och med dom som säger att vi inte har råd? Vi i Sverige vi har råd med en massa saker. Vi har råd att åka på semester varje år, det ser vi som en rättighet. Det är det verkligen inte. Och för att vi måste det har vi inte råd. Vilka bittra människor vi har här!
människor kommer till Sverige för att de ser en framtid här. Inte för att invadera. Oavsett om folk flyr pga krig som i det här fallet, eller svält som när halva Sverige flyttade till USA under 1800(?) talet. Jag tycker alla som bor i Sverige borde vara stolta över att människor vill komma till Sverige och bo här! Och vi borde ta hand om dom precis som vilken människa som helst. Alla är vi olika, men alla vill vi samma sak - få ett bättre framtid.
Jag kan skicka 500 länkar du inte kommer titta på eller avfärda med floskler men det är bara slöseri med tid, kolla du på dokumentären hur det praktiskt yttrar sig, vad som händer med vår kultur när man låter muslimen ta över.
Går fortare så.
Alla frågor du har ställt är redan besvarade, med länkar eller text.
Vi har inte råd, vi har inga bostäder, vi har ingen vård vi har inget att erbjuda dom längre.
Läs inlägg 46 framför att framför godhets babblande.
Vår omgivning kommer ändras till det sämre, kolla bara på vad som händer i Tyskland och övriga eu, sen om du vill stå på brinnande ruiner som nån godghetsapostol får du väl göra det, jag tänkte öppna ögonen lite innan detta inträffar.
Fast det drar ju med sig en hel del som vi inte accepterar i Sverige : hedersmord, omskärelse, halalslakt, kvinnoförtryck osv ..