Inlägg från: Anonym (morgon) |Visa alla inlägg
  • Anonym (morgon)

Funderar du på att rösta på SD? Läs det här!

Anonym (bullar) skrev 2015-09-10 16:46:05 följande:
    Du kommer få ett bryskt uppvaknande min vän. Men vi kanske måste göra misstaget för att begripa hur saker och ting hänger ihop. Synd bara att folk är för korkade för att inse faran innan det är för sent. Jag kommer iaf stå på barrikaderna tills dess. O ack om ändå folk kunde sin historia och drog lite lärdom. Det är ju bara att titta på de korkade uttalanden som med jämna mellanrum kommer från olika sd företrädare. Är det nån som på allvar tror att bara för att resten av dem håller käft så delar de inte åsikten. Då är man mer än lovligt korkad.

Ursäkta men vi har inga barrikader, historien har lärt oss att islam är en erövringreligion och muslimer har redan försökt sprida sig med svärdet genom europa ex antal gånger.

Då hade vi i alla fall bland annat Polen som tog upp vapen när invasionen stod utanför gränserna.

Vi har stoppat dom i dörren ex antal gånger genom historien, nu låter vi dom bara slå sig genom gränsen utan att reagera nämnvärt, så hur var det nu att lära sig av historien?

Märkligt hur dom som vill "lära sig av historien" anser att historien börjar för några få år sen och inte har pågått i tusentals år.
    Kunskapsbrist?

• Anonym (morgon)
    Gert skrev 2015-09-10 17:14:32 följande:
    Tre år och på den tiden hinner SD få egen majoritet. Solig

Jag säger mer 1 år, får vi inte nyval inom den tidsramen har vi inget Sverige kvar att rädda.

Däremot behöver man inte besvära sig med det där nicket.

Svar på tråden Funderar du på att rösta på SD? Läs det här!