Funderar du på att rösta på SD? Läs det här!
Vilka muslimer menar du "har försökt sprida sin religon i Europa med svärd"? Och när hände detta i historien?

Vilka muslimer menar du "har försökt sprida sin religon i Europa med svärd"? Och när hände detta i historien?

Hoppsan, bomber och granater, då snackar vi ju någorlunda nutid? Var pågår dessa tvångs konverteringar i Europa..?

Vilket kvalificerat skitsnack. 
Det finns gott om kristna kyrkor i muslimska länder, bara det att du inte hör muslimer beklaga sig över det. Jag antar att de är mer för religionsfrihet än inskränkta svenskar likt dig. 
Och vet du vad?  
Muslimerna har inte blivit kristna för det..   japp helt sant! Så moskéernas utrop behöver du inte vara orolig för tror jag, köp bra öronproppar om du störs av ljudet. 
Dessutom finns det inga skolor som tvingar på barn halalkött.

Lagkrav på att leva som kristen? Snälla du... Nej... Alltså, jag skäms bara av att läsa det du skrev. Nej, igen.. Jätte mycket nej. 
Ang köttet på ditt barns skola tror jag att du ljuger.

Varför klagar du på muslimska extremister som vill tvångskonvertera människor, när du själv vill införa lagkrav på kristendom..? 
(För du ser nog själv hur illa det rimmar?)  
Jag har dessutom flertal muslimska vänner och bekanta, ingen av dem har en försökt islamisera mig.. Bra va?

Nej, du vet inte hur många gånger jag pratat ner islam. Det är svårt att räkna på händelser som aldrig skett...  
Dessutom är inte du representativ för "folk här", du är i mina ögon representativ för en liten avart till grupp som har åsikter kring en religon ni inte har koll på.

Gud vad du nedvärderar svenska folket. Jag tror de flesta har mer innanför pannbenet än så.

Den här tråden har helt spårat ut. Ni har en vidrig människosyn, ni vet vilka ni är, vidrig, vidrig människosyn. Allt kokar ner till att ni inte vill ha hit människor från andra länder, sen försöker ni skönmåla det med bleka argument om att de inte har skäl, att de bara är ute efter bidrag, att se bara är bortskämda, att de myglar, är lögnare men allt handlar om att ni är xenofober men ni har inte ens ballar nog att stå för det! Jag har fan i mig mer respekt för någon som öppet vågar säga att de har fördomar om muslimer och inte vill ha dem här än de fega kräk som här i tråden vrider sig in och ut i sina försök att hitta ursäkter för sina åsikter. Skämmes ta mig fan och ni bör be en extra bön till vad det nu är ni kan tänkas tro på att ni inte återföds som dyngbagge i nästa liv eller ännu hellre, syrisk flykting.

Hoppet är ute med åsikter som dina. Men jag tror som sagt mer om svenska folket än så.    
Det klippet ÄR kul, jätte kul faktiskt. Och eftersom du uppskattade den tänker jag slänga in en liten bonus bild som jag tycker passar denna tråden;

Sverige lägger mer pengar på sjukvård än vi någonsin gjort förut. Och det du beskriver ang de som kommer hit så följer faktiskt de flesta det mönster du beskriver ang att följa lagar och komma in i sammhället. Men det kräver ju också att svenskar slutar vara fördomsfulla och ger individer som är olika oss själva en chans.

Klart de flesta vet vad jag tycker, det är liksom inget jag skäms för eller någonsin försökt gömma, tvärt om.  
Du är ju nästintill extremist som vill avskaffa religionsfrihet och införa lagkrav på kristendom. Dessutom har du otroligt förutfattade och ogrundade åsikter om muslimer.

Näst intill enligt mitt tycke, du vill ju med stöd av lagen straffa de som inte är kristna i Sverige, vad är det för diktatur tendenser? Vill du sätta människor med "fel" läggning i fängelse också? 
Du räknar med att jag ska räkna på ditt påstående? Inte lite fräckt. Jag ignorerar att besvara den delen tills du har någon fakta att hänvisa till som styrker ditt påstående.

Var har det byggts moskéer med skattemedel?  
Vi har religionsfrihet, klart som tusan det ska finnas moskéer. Alla kristna har tillgång till massa kyrkor även i länder där majoriteten av befolkningen är muslimer. Har det funkat där i hundratals år att ha kyrkor utan att muslimerna konverterat, så tvivlar jag inte en sekund på att moskebyggen inte på något sätt kommer påverka de kristna här i Sverige eller övriga Europa heller.  
Jag vet ingenting om din läggning, och har inte påstått annat. Det jag gjorde var ett försök att omvandla målgruppen för ditt tänk som en chans att ge dig lite perspektiv på galenskapen du skrev, om att de ickekristna ska straffas enligt lag för att de har "fel" religon.  
Invandring nämns inte i din länk alls..? Däremot andra orsaker till att vården inte löper på bra på det sjukhus som nämns i artikeln.

Och det finns lagkrav på att man ska vara kristen, så blir du ju självklart straffad på något sätt om du då inte följer lagen.  
Eller hur tänkte du att det inte ska finnas påföljder om lagen bryts?  
Och DU kallar MIG galen... Jo tack de...

Är du riktig? Lagkrav på att vara kristen?  
Då får jag flytta...

Jag påstår att det du skriver är galenskap, att du vill införa lagkrav på att man ska vara kristen i Sverige. Den friheten tar jag mig faktiskt med gott samvete i detta sammanhanget.  
Uppmuntra? Que..? Uppmuntra kristendom genom att tvinga på den genom lagkrav? Lagkrav som om de bryts ger straff?  
Kul benämning föresten på straff, att "uppmuntra", det skulle USA ta till sig.. Brott; mord, påföljd; uppmuntran med giftinjektion.

Jag uppfattar inlägget från Anonym (Dumskallar) som tydligen bara finns kvar där du citerar personen som ett slags hot. 
"Jag vet vem du är, tänk på vad du skriver". Det har hänt tidigare att personer som stått upp för det öppna samhället i inlägg här på FL har utsatts för hot privat, faktiskt så grova att de polisanmälts. 
Nej, det finns inga uppgifter om mig på det öppna forumet som kan leda till min privata identitet och jag utgår från att de som arbetar som moderatorer inte har tillgång till registreringsuppgifter eller privata diskussioner i inboxen. 
Suffering är ju synnerligen aktiv i den här tråden och han har ju tidigare ofta inboxat hotelser till folk som inte visar överdrivet stor respekt för SD-sekten, så jag gissar att det bara var ett tomt hot. 
www.flashback.org/t1820754

Frågan kvarstår ändå. 
Vad då mindre vårdplatser? Dessutom är ju för tusan hälften av de som jobbar på sjukhuset (iaf där jag bor) icke svenskar. Så även om befolkningsmängden ökar jämnar det ju även ut sig på det andra hållet också.Fattar inte varför människor utgår från att de som kommer hit inte kommer hjälpa till att bidra till landet.

Det där är intressanta frågor, som jag tänker försöka leta fram siffror på faktiskt.  
Men eftersom jag själv inte har gjort någon konkret undersökning sitter jag dessvärre inte på svaret. (Ännu) 
Har du själv svar på frågorna?

Jaså inte det. Annars är det ju en av Avpixlats specialiteter att enbart rapportera om brottslingar om de är av utländsk härkomst, pränta in att det handlar om vissa nationaliteter och fullständigt strunta i alla brottslingar av svensk härkomst. 
Givetvis är det rasistiskt att sammanställa uppgifter utifrån ett rasistiskt perspektiv. Detta gör båda Avpixlat och Fria tider. Dessutom publicerar de namn, personuppgifter och bild på misstänka brottslingar. I Sverige är man oskyldig till motsatsen bevisats. På Avpixlat och Fria tider är man skyldig till motsatsen bevisats om man är av utländsk härkomst.