Funderar du på att rösta på SD? Läs det här!
FDFMGA skrev 2015-09-13 11:47:03 följande:
Jag uppfattar inlägget från Anonym (Dumskallar) som tydligen bara finns kvar där du citerar personen som ett slags hot."Jag vet vem du är, tänk på vad du skriver". Det har hänt tidigare att personer som stått upp för det öppna samhället i inlägg här på FL har utsatts för hot privat, faktiskt så grova att de polisanmälts.
Nej, det finns inga uppgifter om mig på det öppna forumet som kan leda till min privata identitet och jag utgår från att de som arbetar som moderatorer inte har tillgång till registreringsuppgifter eller privata diskussioner i inboxen.
Suffering är ju synnerligen aktiv i den här tråden och han har ju tidigare ofta inboxat hotelser till folk som inte visar överdrivet stor respekt för SD-sekten, så jag gissar att det bara var ett tomt hot.
www.flashback.org/t1820754
Personen bakom nicket "Dumskallar" har jag kontakt med och kan meddela att det inte blir några kommentarer mer därifrån pga avstängning tills i morgon.
Signaturer vill hälsa dig att h*n känner igen ditt sätt att "argumentera" (dumförklara och tjata om klaner) från ett forum på FB.
Värre än så var det inte. Så du kan slappna av igen.
Personen är inte den du tror, alltså "Suffering".

.