• apburen

Funderar du på att rösta på SD? Läs det här!

FDFMGA skrev 2015-09-13 11:47:03 följande:
    Jag uppfattar inlägget från Anonym (Dumskallar) som tydligen bara finns kvar där du citerar personen som ett slags hot.

"Jag vet vem du är, tänk på vad du skriver". Det har hänt tidigare att personer som stått upp för det öppna samhället i inlägg här på FL har utsatts för hot privat, faktiskt så grova att de polisanmälts.

Nej, det finns inga uppgifter om mig på det öppna forumet som kan leda till min privata identitet och jag utgår från att de som arbetar som moderatorer inte har tillgång till registreringsuppgifter eller privata diskussioner i inboxen.

Suffering är ju synnerligen aktiv i den här tråden och han har ju tidigare ofta inboxat hotelser till folk som inte visar överdrivet stor respekt för SD-sekten, så jag gissar att det bara var ett tomt hot.

www.flashback.org/t1820754
    Flaggen, ta det lugnt. Det är inte är ett hot.
    Personen bakom nicket "Dumskallar" har jag kontakt med och kan meddela att det inte blir några kommentarer mer därifrån pga avstängning tills i morgon.
    Signaturer vill hälsa dig att h*n känner igen ditt sätt att "argumentera" (dumförklara och tjata om klaner) från ett forum på FB.

Värre än så var det inte. Så du kan slappna av igen.

Personen är inte den du tror, alltså "Suffering".
  • apburen
    FDFMGA skrev 2015-09-13 13:58:56 följande:
    Förresten- Kan du inte berätta hur du bär dig åt för att skicka meddelanden till någon som skriver anonymt, i det här fallet som Anonym (Dumskallar).

Det är ju alldeles förträffligt att det är möjligt att göra detta, hade jag ingen aning om.

Hur gör man detSolig
    Jag känner personen privat så det är inte så komplicerat.
  • apburen
    FDFMGA skrev 2015-09-13 14:43:11 följande:
    apburen skrev 2015-09-13 14:19:36 följande:
    Jag känner personen privat så det är inte så komplicerat.

Jo, det var ju den världen Anonym (Dumskallar) refererade till i sitt hot.