Anonym (Hon som går emot strömmen) skrev 2015-09-14 21:28:28 följande:
www.folkbladet.se/nyheter/norrkoping/sd-malas-ut-som-hjartlosa-rasister-8625178.aspx
Någon som fortfarande tror att mer än 800.000 svenskar är rasister? om de är det, var är dom i så fall? har inte sett några nazist demonstrationer med SD i spetsen på länge, vänstern för den delen kastar gärna stenar och förstör för oliktänkande. Inte minst de som är Israel vänner.
Är det ingen som ser en koppling mellan vänsterns Israel hat och andra världskrigets judehat? det gör jag. Ser mer nazism i vänstern trots att de hycklar och påstår att de gillar olika och säger sig stå för allas lika värde.
Ändå är det vänstern och sossarna med deras propaganda som får mest plats i medierna och många sväljer det de skriver med hull och hår. Trots allt våld och galenskaper och diktatur de sysslar med.
Jo det hatet finns där och ofta i media. Åsa Lindeborg, kulturredaktör på Aftonbladet är ex uttalat kommunism och Israel-krtiker. Om det handlar om antisemitism är en tolkningsfråga. Men nog tror jag att många synliga vänsteranhängare på frågan om huruvida "judar styr världen" skulle svara ja.
Sedan finns det säkerligen de judar i segregerade områden, som får höra båda det ena och det andra av muslimer.
Jag är dock varken eller, och bör därför inte uttala mig om huruvida detta är en sanning eller spekulation.
Angående Sverigedemokrater och rasister. De finns på nätet. Kanske inte 800 000, men åtminstone ett par tusen. Du kan nog gå in på flashback direkt hitta rasistiska uttalanden från medlemmar som också öppet är sverigedemokrater.
Det som eventuellt skiljer dessa falanger åt, är det faktum att israel och USA-hatarna har större makt i samhället, medan rasisterna får förbli anonyma för att på så vis inte kastas ut ur etern.