• corona

Varför krånglar sajten så förbannat?

Är inte inloggad så jätteofta, men har senaste tiden upplevt följande:

- Man kan inte välja "ikoner"/ smileysar
    - Kan inte välja att vara anonym i anonyma forum (det går att klicka i anonym, men går inte att välja anonym signatur= det går inte att posta anonymt)
    - Det tar typ en minut att skriva en bokstav
    -Det går inte att citera inlägg
    - Trögt som sirap i största allmänhet

• Svar på tråden Varför krånglar sajten så förbannat?
  • Gert

Håller med. Även gamla.familjeliv krånglar.

Give ´em Hell!
  • corona

Gamla Familjeliv?
    Är nog inloggad så sällan att jag inte hänger med dessvärre.
    Vet inte ens om jag är inloggad på nya eller gamla?

• Fjäril kär

mycket irriterande!

För att inte tala om det trista meddelandet "service not avilable" och uppdaterar man sidan så kopieras inlägget man skrev 22 gånger typ....

• Jag är bara jag

Häromdagen gav jag upp-trots att jag alltid använder gamla sajten. Samma inlägg kom med 2-3-4 gånger och inte bara för mig tydligen.

• Ful Anka

Så är det när allt ska var gratis och ingen vill betala. Då får man skit.

This is my life and I don't care
  • Fjäril kär

Ful Anka - Jag var med när sajten startade och en period i början kostade det pengar att vara medlem här. Belive me... det var om möjligt ÄNNU värre då...

• Ful Anka

Det har säkert varit värre men, eftersom ingen betalar så förstår jag inte klagomålen. Detta är vad man kan förvänta sig., inte mer.

This is my life and I don't care
  • Tom Sawyer

Webmastern kanske är på långledighet? ; )

Det mesta laggar/krånglar på den här sidan tyvärr.
    Verkar inte heller bero på OS, lr webläsare.
    Har testat med både win & mac med olika browsers. Med iphone gav jag upp direkt. Tog en evighet för sidan att ladda trots bra wifi-mottagning

• Velouria

Enligt två, högst "intellektuella", personer så bör man avregistrera sig från FL när man upptäkt fel på sajten så att FL lär sig en läxa. För om man "gnäller" men fortfarande är medlem så bryr sig inte FL om att fixa problemen

Alltså är det lönlöst att använda sajtforumet till att påpeka fel med sajten. Den är liksom en dekoration

Vad vill du?
  • Plottan11

Blir alltid lika förvånad över när någon påstår att vi "inte betalar" och därmed inte har någon rätt att klaga när sajten inte fungerar.

Vi konsumerar reklamen, det ger stora intäkter för dem som driver en sajt. Så helt enkelt: funkar inte sajten, konsumeras inte reklamen. Driver du en sajt, se till att den fungerar, så att folk fortsätter besöka sajten (=konsumera reklam).

Enkelt. Hejdå.

• corona
    Fjäril kär skrev 2015-09-09 21:51:57 följande:

Ful Anka - Jag var med när sajten startade och en period i början kostade det pengar att vara medlem här. Belive me... det var om möjligt ÄNNU värre då...

Du menar när man kunde kunde köpa plusmedlemskap? Det kostade inte pengar att vara medlem, däretmor plustjänsterna kostade.men de var frivilliga.

Jag var också medlem sen start, och har under lång tid varit moderator.  Hade en längre paus, och nblev nyligen medlem på nytt, och nu är det trögare än det någonsin varit....
Svar på tråden Varför krånglar sajten så förbannat?