• Svejsan86

Nån mer som test-knarkar?

Ja... Jag kan ju inte låta bli... Bim är inte fören 16 sep.. Testade två ggr igår och kan inte somna om idag på min lediga dag fören jag testat... Hade kunnat testa varje timma.. Haha.. Nån mer..? Eller är jag lite knäpp ensam?

• Svar på tråden Nån mer som test-knarkar?
  • Svejsan86

Jag fick ju minus idag.. Bim -5 eller -6... Hur ska man orka vänta... Haha.. När är din bim?

happylife skrev 2015-09-10 08:25:33 följande:

Här har du en till ;) blev helt plötsligt morgonpigg, vaknade extremt tidigt och tänkte direkt på test o morgonurin! Man är knäpp!

• Svejsan86

Ååå vad spännande!

ikna skrev 2015-09-10 08:50:22 följande:

Också testnarkoman, dock är jag på semester och glömde ta med test så har ju fått rejäl abstinens. Men är på bim +1 idag och ska ge mig iväg ner på stan och köpa nu tänkte jag :)

Håll tummarna!

• Svejsan86

Nej fy vad tråkigt :( beklagar

ikna skrev 2015-09-10 10:33:56 följande:

Skit skit skit, sen mens och så fort man ska kissa på stickan så dyker fröken röd upp totalt oinbjuden och ovälkommen :(

• Svejsan86

Jag har mer 15-16 bim... Här e de blankt :(

Kolan91 skrev 2015-09-10 19:37:49 följande:

Hej på er!

Åh, jag har också blivit en testknarkare. Har inte varit det och lovade mig själv att inte testa före BIM. (BIM är 14/15/16 denna månad) har tagit ett test imorse.. tokblankt. Tänkte testa innan jag går och lägger mig igen, jag vet själv att det inte ens är värt det, dyrt är det ockå... är helt desperat denna gång då jag har bröst stora som MELONER!! Till och med mannen min är helt 100 på att jag är gravid gör ju inte saken bättre!! Är helt inställd på att jag är gravid men verkar ju inte vara det

Vet inte vad jag ska ta mig till snart (har försökt i 6 månader, vet att det inte är så lång tid men längtan är ju lika för alla)

Skönt att skriva av sig!

Någon i tråden som har BIM snart? Symtom?

• Svejsan86

Vad tråkigt.. Ja typ 50-70% läste jag nån stans tror jag? Önskar dig lycka till!

Svar på tråden Nån mer som test-knarkar?