• Marre89

Nån mer som test-knarkar?

Jag var precis likadan! Hittade dock några tester som va bra och billiga ifall man ville gödsla med  dem Tungan ute Använde dessa när jag ville testa mycket och deras kassetter annars Cool

• Marre89
    Kolan91 skrev 2015-09-10 19:37:49 följande:

Hej på er!

Åh, jag har också blivit en testknarkare. Har inte varit det och lovade mig själv att inte testa före BIM. (BIM är 14/15/16 denna månad) har tagit ett test imorse.. tokblankt. Tänkte testa innan jag går och lägger mig igen, jag vet själv att det inte ens är värt det, dyrt är det ockå... är helt desperat denna gång då jag har bröst stora som MELONER!! Till och med mannen min är helt 100 på att jag är gravid gör ju inte saken bättre!! Är helt inställd på att jag är gravid men verkar ju inte vara det Rynkar på näsan

Vet inte vad jag ska ta mig till snart (har försökt i 6 månader, vet att det inte är så lång tid men längtan är ju lika för alla)

Skönt att skriva av sig!

Någon i tråden som har BIM snart? Symtom? Glad

Om man får ge ett smygtips igen, så kolla mitt tidigare inlägg igen om du vill göra det lite lättare för plånboken Glad
  • Marre89
    Kolan91 skrev 2015-09-13 09:14:14 följande:
    Ja juste! Ska beställa därifrån vet bara inte hur jag ska få dem. Bor tillfälligt hos en väninna då jag är mellan två boenden och vil helst inte berätta för henne att vi försöker...

Kan man hämta ut dem via posten månne. Ska kolla upp det, tack för tipset. Svinbilligt om man jämför med hur mycket pengar jag spenderat på test senaste månaderna.
    De ska inte vara några problem, man får testerna på en dag oftast, vilket gör att man vet ganska exakt när de kommer. Brukar dock vara mer sånnadär bubbelbrev som kommer direkt i lådan men det är bara ta hem till vänninan, eller så kanske du kan höra av dig till den sidan så löser dom det säkerligen Glad
Svar på tråden Nån mer som test-knarkar?