• RobzMarley

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

Hej!

Testade positivt igår kväll med nummer 4! Känns galet, kul, läskigt!

En fyra är ändå en för mycket enligt normen. Det är inte så att jag väntar mig massa glädjerop från min omvärld.

Här kan vi dela frågor, tankar och känslor.

Jag har pojke född -06, pojke född -07 och flicka född -12.

Killarna har en annan pappa och bor bara hos oss varannan vecka. Så varannan vecka är vi fem och varannan tre. Nu sex st! ????

• Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!
  • Greifing
    RobzMarley skrev 2015-09-18 06:39:21 följande:

Här bokar jag mig för vad omvärlden ska säga.

Tänker på vad alla ska säga... Känns inte som de blir lika glada som m kollegan som är 32 och väntar sitt andra i mars. Där var det så självklart att det skulle komma ett till.

Så har det varit var gång jag varit gravid. M killarna var jag 20 och nästan 22. Då var det att jag var för ung. Inte många grattis där. Sen dottern fixk jag tillsammans med en annan pappa än killarnas så då var det ju fel att ha barn m två olika. Sen nu då fjärde. De slutar inte förvånas ungefär... Så känner jag.

Kan ärligt säga att jag tänker samma sak.:(

Men jag bestämmer och vi är super glad att det ska komma en till sen får alla säga vad dom vill.
  • Lizz85
    RobzMarley skrev 2015-09-18 06:38:54 följande:

Välkommen! Klart du ska ventilera dig!! Det måste kännas jättejobbigt... har ni ringt någon?? Mvc eller liknande.de har ju kurator?

Lika gammal som dig också beräknad i maj .

Nä vi har inte kontaktat någon ännu. Han vill bara jag ska boka för abort trots att jag sagt att jag helst inte vill det! Han tror att vi.inte kommer klara det ekonomiskt. Men vi behöver ju inte köpa något nytt. Ja kanske möjligen en större bil. Men det behöver vi inte göra på stört tycker jag...

Vi har ju allt redan då minsta bara är 19 månader typ... Jag tror vi skulle klara det. Vi har haft det värre och båda har varit arbetslös! Med minimal inkomst. Nu har vi båda inkomst...
  • RobzMarley
    Greifing skrev 2015-09-18 09:01:23 följande:

Skit också :/ det går inte..

Ah bild. Den kommer kanske sen. Ibland strular det
  • RobzMarley
    Greifing skrev 2015-09-18 19:53:15 följande:

Nu ser jag dom

Jag med!! Superbra stegring ju!!!
  • MeSaga

Jag är i v. 12 (11+3) idag. Illamåendet är kvar, spyr nån gång per dag och mår illa hela dagen med stegring på kvällen då det är som värst.

Jobbar på högstadiet i språk, vet att en stor hög böcker väntar på att bli rättade när jag kommer tillbaka. Är sjukskriven nästa vecka också men hoppades kunna jobba. Osäker då jag mår ganska kasst idag.

Ang pappor var inte min make särskilt glad heller och vände först förra veckan. Fram till dess var det prat om abort titt som tätt... När jag då gjorde klart att det inte är ett alternativ slog det väl honom. Till saken hör att jag har en kass rygg/höft efter de tre första barnen och ett barn till riskerar att jag får mer ont. Men jag förlitar mig på min sjukgymnast som säger att träning kan göra hela skillnaden.

Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!