• RobzMarley

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

Hej!

Testade positivt igår kväll med nummer 4! Känns galet, kul, läskigt!

En fyra är ändå en för mycket enligt normen. Det är inte så att jag väntar mig massa glädjerop från min omvärld.

Här kan vi dela frågor, tankar och känslor.

Jag har pojke född -06, pojke född -07 och flicka född -12.

Killarna har en annan pappa och bor bara hos oss varannan vecka. Så varannan vecka är vi fem och varannan tre. Nu sex st! ????

• Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!
  • RobzMarley

Jag mpr illa än men inte lika farligt. Kommer mer på eftermiddagar kvällen. Äter mkt god aptit.

Jätteömma bröst. Känner av fogarna i ischias o nere i ryggen. Jag är andfådd fortfarande o rätt svullen liksom. Särskilt em kväll. Jobbet att andas o bocka sig ner. Min kropp tror redan att den ör höggravid. Kissar 2-5 ggr per natt. Humöret är katastrof. Irriterad.

Jag tror jag har känt av bebis! Känner litet fladder en bit nedanför naveln ibland.

Sen berättade jag för min klass igår. Som blev jötteledsna. :-/

Just nu så trött o ont i huvudet

12+3 enligt kub o 13+1 en SM

• Lizz85
    RobzMarley skrev 2015-11-14 14:51:07 följande:

Vilken vwcka är du i?

Har inte fått tid tid rul här än :(

Är i vecka 15(14+3)! Där jag bor måste vi boka själva och helst en månad innan. Fick ändå inte veckan som var tänkt men spelar roll...

Jag längtar till att få kika på bebis( om det bara är en, drömde om två inatt nämligen!?)

Är väldigt trött och slut. Nu är det väl extra då minsta sonen fått sig en ordentlig förkylning och har feber och sover då dåligt under natten!

Kan inte stå eller gå utan bältet får så ont.
  • Mamacitaa
    RobzMarley skrev 2015-11-14 14:57:11 följande:

Jag mpr illa än men inte lika farligt. Kommer mer på eftermiddagar kvällen. Äter mkt god aptit.

Jätteömma bröst. Känner av fogarna i ischias o nere i ryggen. Jag är andfådd fortfarande o rätt svullen liksom. Särskilt em kväll. Jobbet att andas o bocka sig ner. Min kropp tror redan att den ör höggravid. Kissar 2-5 ggr per natt. Humöret är katastrof. Irriterad.

Jag tror jag har känt av bebis! Känner litet fladder en bit nedanför naveln ibland.

Sen berättade jag för min klass igår. Som blev jötteledsna. :-/

Just nu så trött o ont i huvudet

12+3 enligt kub o 13+1 en SM

Jag kände lite bubbel från bebis igår..la handen där jag kände bubblet och kände samma sak igen :)
    7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • Greifing

Här får vi i regel den tiden på inskrivningen. Ska dit på torsdag nästa vecka.

Va roligt med fladder Har också känt fladder vid 2 tillfällen. tror jag Svårt och veta säkert men nått annorlunda har det varit.

RobzMarley skrev 2015-11-14 14:51:07 följande:

Vilken vwcka är du i?

Har inte fått tid tid rul här än :(

• Moneal

Ska på inskrivning på tisdag, då får jag antagligen alla tider för rul mm :)

ska bli kul och spännande :)

1 dec kommer familjen upp 50 mil söder ifrån, då ska vi avslöja allt tänkte vi, har då även varit på ett ul till (26/11) och borde vara i vecka 12 eller 13 så då känns allt 100% säkert om det ser bra ut på det besöket :)

• RobzMarley
    Lizz85 skrev 2015-11-14 15:24:35 följande:
    Är i vecka 15(14+3)! Där jag bor måste vi boka själva och helst en månad innan. Fick ändå inte veckan som var tänkt men spelar roll...

Jag längtar till att få kika på bebis( om det bara är en, drömde om två inatt nämligen!?)

Är väldigt trött och slut. Nu är det väl extra då minsta sonen fått sig en ordentlig förkylning och har feber och sover då dåligt under natten!

Kan inte stå eller gå utan bältet får så ont.
    Åh fy stackare. Både med sömnen o fogarna. Känner av mina rött bra idag höststädar i trädgården...
  • RobzMarley
    Mamacitaa skrev 2015-11-14 16:46:25 följande:
    Jag kände lite bubbel från bebis igår..la handen där jag kände bubblet och kände samma sak igen :)
    7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
    Mysigt!!
  • RobzMarley
    Greifing skrev 2015-11-14 17:27:45 följande:

Här får vi i regel den tiden på inskrivningen. Ska dit på torsdag nästa vecka.

Va roligt med fladder Har också känt fladder vid 2 tillfällen. tror jag Svårt och veta säkert men nått annorlunda har det varit.

Tror jag får här med på inskrivningen. Ska dit den 27/11. Så var det m kub hon boka direkt
  • RobzMarley
    Moneal skrev 2015-11-14 22:31:49 följande:

Ska på inskrivning på tisdag, då får jag antagligen alla tider för rul mm :)

ska bli kul och spännande :)

1 dec kommer familjen upp 50 mil söder ifrån, då ska vi avslöja allt tänkte vi, har då även varit på ett ul till (26/11) och borde vara i vecka 12 eller 13 så då känns allt 100% säkert om det ser bra ut på det besöket :)

Vad roligt med familjen på besök. Var bor de?
  • Moneal
    RobzMarley skrev 2015-11-15 19:17:57 följande:

Vad roligt med familjen på besök. Var bor de?

De hor I södra Halland, där jag även är född och uppvuxen.

Flyttade upp till nyköping för 9 år sedan.
Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!