Hur undviker man att bli upphetsad av snygga tjejer man ser på sta'n?
Förstår att du projicerar nu. Men det är ok. Man är inte bög för att man suger av sin polare.
Förstår att du projicerar nu. Men det är ok. Man är inte bög för att man suger av sin polare.
Vet inte svaret på din fråga ts, då jag inte fungerar så. Är tjej och jag har aldrig känt mig upphetsad bara av att se någon, onanerar heller aldrig till någon jag sett på stan eller liknande. Det krävs mer för mig, typ beröring från någon jag tycker om eller att man känner varandra lite och attraheras av egenskaper samt utseende.
Jag ahr dock erfarenheter av att vara med en man som fungerar som du, han hade kunnat öva på att dölja det lite, då man inte känner sig så uppskattad som flickvän när man ser honom stirra in i någons röv, eller tappa tråden när man pratar med varandra, för han fått syn på någon snygging. Blir ni liksom yra i huvudet? Jag har alltid undrat, för han reagerade ungefär som när vi hade förspel, minus tung andning.
Ja, då jävlar.
Jo kvinnor fostras i att lägga band på sig. It's a fact. De gånger man lever ut ordentlig blir man klassad som desperat och klängig.
Jag har ju inte alls låg sexdrift, med min partner.
Tycker inte det är samma sak att ha hämningar som att inte bli upphetsad av folk man ser ute.
Hold your horses! Vi är män av en anledning.
Tjejer släpper på hämningarna med den de attraheras av inte de som går i princip går runt och dreglar på stan, ni kanske inte förstår att vi ser vad ni tänker.
Vadå inte ser vad ni tänker? Fattar ej vad du snackar om! Förklara dig!
Yep, så är det att leva med könsroller.
Du tror inte att vi ser samma sak i ögonen på de män som blir upphetsade av synen av snygga kvinnor på stan från de blickar ens egna partner har när de är upphetsade.
Det går att se upphetsning i ögonen på folk eftersom pupillen vidgar sig.
De flesta tycker inte att den är så rolig när den kommer från främmande personer på bussen eller i kassakön på ICA..
Är tillbaka på FL efter ett par års frånvaro och jag måste säga att den intellektuella öken som mötte mig är minst sagt beklämmande, har ni inga vuxna i er närhet som kan lära er hur man för ett sansat samtal?
Till ts: du är helt normal! Sluta oroa dig för att bli kåt vid olämpliga tidpunkter så löser det sig av dig själv
Absolut men finns dem som vill bli åtrådda av en man.
Jo, jag har inte sagt att vissa kvinnor inte ogillar detta. Men att det skulle gälla alla kvinnor kan varken du eller jag bevisa.