• cage1981

Selen mot tpo-ak?

Nån som har fått ner tpo-ak med hjälp av Selen? Och blivit gravid tack vare det?

♥ ♥ Vår älskade dotter - född 7/7-2012 ♥ ♥
  • Svar på tråden Selen mot tpo-ak?
  • chbw
    cage1981 skrev 2015-11-09 20:13:18 följande:
    Wie! När är VUL? Håller alla tummar!

Det går inte åt nåt håll tyvärr. Inga blödningar i helgen men idag kom det brunt till och från. Testerna går upp och ner i styrka, känns sådär. Och det är fortfarande väldigt svagt. Som du är inne på, ska det gå över så får det göra det på en gång. Det är bara drygt att det drar ut på tiden.

Kram!
    Vul på onsdag morgon =) Vågar inte hoppas på att nån blåsa vuxit dock så negativ redan nu tyvärr :/ 

Men det ser ju lovande ut iallafall! vilken dag efter äl är du på ?
  • cage1981
    chbw skrev 2015-11-09 21:33:17 följande:
    Vul på onsdag morgon =) Vågar inte hoppas på att nån blåsa vuxit dock så negativ redan nu tyvärr :/ 

Men det ser ju lovande ut iallafall! vilken dag efter äl är du på ?
    Åh. Jag förstår dig sååå! Men om du inte hoppas så gör jag det åt dig!

Tycker du? Är på typ äl +27 eller nåt liknande. Får väl se på fredag vad CB digital säger. Beställde annars massa stickor från Testlagret som kom hem idag. Får se om jag testar en eller två ggr per dag.

Kram!
  • chbw
    cage1981 skrev 2015-11-09 21:41:23 följande:
    Åh. Jag förstår dig sååå! Men om du inte hoppas så gör jag det åt dig!

Tycker du? Är på typ äl +27 eller nåt liknande. Får väl se på fredag vad CB digital säger. Beställde annars massa stickor från Testlagret som kom hem idag. Får se om jag testar en eller två ggr per dag.

Kram!
    gulle =) 

ja det tycker jag. De säger ju att även ett svagt plus är ett plus =) Om du är så långt efter ÄL borde du kunna se på digital redan nu (o det har du ju redan gjort oxå) =) eller kontakta bm för blodprov kanske, eftersom det gått så lång tid o du får svaga streck o ingen mens. Uppdatera gärna! spännande =)
  • chbw

Jag tror jag svimmar! Var precis på vul och 2 (!) äggblåsor har vuxit! Ska tillbaks på fredag igen och kolla en gång till. Förhoppningsvis får vi mysa i helgen!

• cage1981
    chbw skrev 2015-11-11 08:19:38 följande:
    Jag tror jag svimmar! Var precis på vul och 2 (!) äggblåsor har vuxit! Ska tillbaks på fredag igen och kolla en gång till. Förhoppningsvis får vi mysa i helgen!
    Tjoho! =) Grattis!!! Fortsätter hoppas för din skull nu! =)
  • cage1981

Jag testade inte i morse, det var så mycket svagare igår så jag ska avvakta någon dag så att jag ser att det är helt negativt. Nu har vi iaf pratat om att vi ska försöka aktivt igen och har det inte tagit sig kring jul/nyår så ringer vi min gyn igen så hoppas jag få Ovitrelle vid ÄL. Vet inte hur jag ska räkna min cykel riktigt men jag har köpt massa äl-stickor så att jag kan testa kontinuerligt. Förra året kom plusset på ÄL-stickan 6 dgr efter att jag slutat blöda efter MF:et så jag hoppas på snabb ÄL nu också. 

• chbw
    cage1981 skrev 2015-11-11 09:45:09 följande:

Tjoho! =) Grattis!!! Fortsätter hoppas för din skull nu! =)

cage1981 skrev 2015-11-11 09:52:33 följande:

Jag testade inte i morse, det var så mycket svagare igår så jag ska avvakta någon dag så att jag ser att det är helt negativt. Nu har vi iaf pratat om att vi ska försöka aktivt igen och har det inte tagit sig kring jul/nyår så ringer vi min gyn igen så hoppas jag få Ovitrelle vid ÄL. Vet inte hur jag ska räkna min cykel riktigt men jag har köpt massa äl-stickor så att jag kan testa kontinuerligt. Förra året kom plusset på ÄL-stickan 6 dgr efter att jag slutat blöda efter MF:et så jag hoppas på snabb ÄL nu också. 

Tack fina du!! =)

Okej. Har du blödit nå mer? :/ jag håller tummarna för er !! =)

Kram
  • cage1981
    chbw skrev 2015-11-11 10:07:35 följande:
    Tack fina du!! =)

Okej. Har du blödit nå mer? :/ jag håller tummarna för er !! =)
    Kram
    Så klart! {#emotions_dlg.flower}

Nej, inget mer. Allt är så konstigt det här.. =(
    Tack! =)

Kram!
  • chbw
    cage1981 skrev 2015-11-11 10:32:45 följande:

Så klart! 

Nej, inget mer. Allt är så konstigt det här.. =(

Tack! =)

Kram!

=)

Okej. Ja, märkligt. Har du npn tid bokad så du kan få reda på hur det står till därinne?? =)

Kramar!
  • cage1981
    chbw skrev 2015-11-11 20:42:18 följande:
    =)

Okej. Ja, märkligt. Har du npn tid bokad så du kan få reda på hur det står till därinne?? =)

Kramar!
    Hur känns det i magen? :)

Nej, har inte det. Vet ju att det är kört, nu vill jag bara att hcg ska försvinna men det verkar segt. :/

Kram!
Svar på tråden Selen mot tpo-ak?