• TwinkyIVF

Ivf behandling

Åh va spännande! Kul att du är igång nu! Äggplocket kommer gå hur bra som helst :) Jag gjorde det den 25/9.

Jobbigt med magen dock :( hoppas det går över! Lycka till imorgon!

Tanja88 skrev 2015-10-01 21:37:44 följande:

Har nu fått börja min behandling , tagit sprutorna sedan onsdag förra veckan & ska ta idag & imorgon sen på måndag sker äggplocket :) är så nervös & taggad på samma gång.

Har dock blivit väldigt konstig i magen av sprutorna , diarré & orolig mage. Har läst att detta är fullt normalt , men det är extremt jobbigt ! Så nu längtar jag bara efter måndag & hoppas de får ut några ägg som sedan blir befruktade :)

• TwinkyIVF

Va härligt att höra!! Grattis!!

Det går bra :) är på ruvardag 9 och har fått plus! Jag tjuvade!!

Tanja88 skrev 2015-10-08 22:54:57 följande:

[quote=75834493][quote-nick]TwinkyIVF skrev 2015-10-04 17:04:35 följande:[/quote-nick]Åh va spännande! Kul att du är igång nu! Äggplocket kommer gå hur bra som helst :) Jag gjorde det den 25/9.

Jobbigt med magen dock :( hoppas det går över! Lycka till imorgon!

[

Äggplocket gick bra , gjorde ganska ont men ingen smärta man inte klarar av . Gjorde återföring igår så nu väntar jag på att det ska bli 22oktober så jag kan ta gravtest & hoppas ju massor på ett fint plus :)

Hur går det för dig då? :)

• TwinkyIVF
    Tanja88 skrev 2015-10-09 21:22:26 följande:

[quote=75856376][quote-nick]TwinkyIVF skrev 2015-10-09 19:34:31 följande:[/quote-nick]Va härligt att höra!! Grattis!!

Det går bra :) är på ruvardag 9 och har fått plus! Jag tjuvade!!

[/

Åh wow :D mega grattis ! Är det ditt första försök :) ?

Man vill ju tjuva men jag har sagt åt mig själv att vänta :) har du haft några graviditets symptom ? Typ molande värk el liknande? Kram :) och Lycka till

Ja det är första :)

Vänta du , då får du tydligt svar också!

Hmm ja , molvärk . Ibland riktigt ont faktiskt! Huvudvärk. Ömma brösttill och gasig i magen. Men detta skulle lika gärna kunna vara mensen som ska komma för mig! Men icke :)

Tack snälla! Jag håller tummarna för dig! Det kommer gå toppen !!! Kram
  • TwinkyIVF

Det kommer gå toppen för dig!! Håll up bara!

Vi har gjort vår provat på sophiahemmet i Stockholm :) Du då?

Tanja88 skrev 2015-10-09 22:17:06 följande:

[quote=75856885][quote-nick]TwinkyIVF skrev 2015-10-09 21:29:28 följande:[/quote-nick]Ja det är första :)

Vänta du , då får du tydligt svar också!

Hmm ja , molvärk . Ibland riktigt ont faktiskt! Huvudvärk. Ömma brösttill och gasig i magen. Men detta skulle lika gärna kunna vara mensen som ska komma för mig! Men icke :)

Tack snälla! Jag håller tummarna för dig! Det kommer gå toppen !!! Kram[/

Åh vad härligt ! Jag har sjukt ömma bröst men har haft det sedan jag började på sprutorna hehe. Bara två dagar sedan jag gjorde min återföring ju :) långa två veckor till jag ska ta test ! Man ber till högre makter hehe. Var har du gjort din behandling? Kram :)

Svar på tråden Ivf behandling