Om du var tvungen att vara med i Big brother, skulle du ha sex då?
Hypotetiskt då?
Skulle du kunna ha sex i tv?
Om du var med i programet, hur skulle du bete dig där?
Skulle du vara populär?
Hypotetiskt då?
Skulle du kunna ha sex i tv?
Om du var med i programet, hur skulle du bete dig där?
Skulle du vara populär?
Skulle se till att åka ur så fort som möjligt.
Definitivt inget sex.
Absolut inte sex. Nån jäkla integritet har jag. Jag hade åkt ut snabbt eftersom jag inte har för vana att flasha ut mitt privatliv. Heller inte ligga och kräla på golvet på fyllan, eller göra bort mig på annat sätt. Jag hade sett till att utföra de uppdrag jag fått och i övrigt hållit mig borta från ev idioter.
Hade varit tillbakadragen och trevlig i början. När jag slappnat av och känt av situationen lite hade jag nog blivit den som hittat på alla hyss och spex. Har lätt för att bli omtyckt. Hade absolut inte haft sex i tv, ens om jag vore singel.
Aldrig i livet att jag skulle ha det, det är totalt skandalöst att ens kunna tänka sig göra något sådant.
Annars så hade det ju varit ens största mardröm att vara med i ett sådant program, men hade nog försökt hålla en låg profil. Fast det hade gått helt åt skogen, finns alltid kaxiga gaphalsar i stora grupper och hade nog jagat en sådan med stekspaden när gränsen var nådd.
Är jag kåt och någon känner samma sak som mig, finns det attraktion till nån ja för fan
Är jag kåt och någon känner samma sak som mig, finns det attraktion till nån ja för fan
Jag hade nog inte alls varit populär. Dels är sannolikheten för att jag skulle hamna i Big B lika med mindre än noll. Dels är jag väldigt rättfram, okonstlad och har noll tålamod med idioter. Och sex i TV? No f*ing way, det är bara sådana som inte ens blivit antagna som porrskådisar som ser det som sin sista desperata chans. De har nog inte många hjärnceller heller med tanke på att de inte inser att där finns en värld utanför väggarna som de så småningom måste återvända till. Men det är klart, det är väl inte de mest intelligenta, välartade personerna som hamnar i Big B. Det är snarare de mediekåta, WT-folket som aldrig fått chansen att hävda sig på något annat sätt. I alla fall för det mesta, finns säkert något undantag.
Har jag valt att gå med i ett sådan program för jag stå för mina handlingar.
Jag är en vuxen människa och jag står för mina handlingar.
Ligga skulle i princip vara det enda jag skulle i sådana fall.
Om någon tvingade mig att vara med i denna förnedringsshow så skulle jag gör allt för att se till att ingen ville se BB förevigt. Den skulle läggas ner på studs.
Har aldrig förstått att folk vill utsätta sig för den skiten. Ofta är det unga människor som inte har lärt sig konsekvenserna av sitt handlande. Vad du än gör i livet så blir det reaktioner på vad du gör. Positiva/Negativa. Och det kommer att följa dom för resten i deras liv. Kul att komma till en intervju, personen som håller i den frågar: Vad har du gjort tidigare? Och du svarar: Knullat i en TV-Show!!!
GFL .
Absolut inte. Skulle göra allt för att straffa ut mig så snabbt som möjligt utan att bjuda på minsta "underhållning".