Att blotta sig
Detta skrev jag i en annan tråd men den var så gammal. Här kommer den som ny:
I ungdomen var jag en blottare. Det är inget jag vill försvara och jag har med hjälp av terapi sedan länge slutat med det. När jag höll på, på 70-talet, var attityden mer tillåtande. Det var visserligen förbjudet, liksom nu, men man såg det som mer oförargligt. Jag upptäckte min exibitionism under de tidiga tonåren och ägnade mig åt detta till jag var runt 28. Sen blev det som sagt terapi (självvald) och jag gick hos Maj-Briht Bergström Walan med lyckat resultat.
Den impuls som drev mig att blotta mig var verkligen oemotståndlig. Det var en enorm njutning att visa kuken och onanera, och det skedde alltid i förhoppningen att få ett positivt bemötande. Jag ville inte skrämma någon utan jag ville att tjejerna skulle titta, se stränga ut eller le och se vänliga ut, men framför allt tror jag att jag längtade efter förståelse. Någon som uttryckte att min kåthet var ok, att jag skulle fortsätta och jag ville väl att det skulle medföra någon slags njutning även för åskådaren. Nu vet jag ju att det nästan aldrig är så utan det är ett övergrepp som kan få väldigt svåra konsekvenser för brottsoffret.
Hur som helst, under alla mina utflykter hände det mig en gång att jag träffade på en tjej som uppfyllde mina förväntningar och den här historien är autentisk. det var på Gärdet i Stockholm vid mitten av 70-talet. Jag cyklade omkring en sommardag och fick syn på en tjej som låg och solade på ett badlakan. Hon var ensam och ingen annan var i närheten. När jag kom närmare såg jag att hon inte hade någon bh på sig och att hon hade sällskap av en hund i mellanstorlek. Jag stannade cykeln sådär en 15 meter från henne och gick av. Så fort jag ställt mig och tagit fram kuken kom hunden skuttande. Flickan, som låg på magen, reste på huvudet och fick klart för sig vad som försiggick. Hon ropade på hunden som lydigt hoppade tillbaka. Nu hade jag nog väntat mig att hon skulle ta på sig och sticka. Men hon satte sig bara upp och kopplade hunden. Sen tog hon fram en bok ur sin väska och lade sig på rygg och började läsa. Spänningen var andlös och jag vågade inte röra kuken. Jag visste att jag i blottarsituationer nästan bara behövde snudda vid den för att få orgasm. Nu ville jag förlänga tillfället så mycket det gick. Så jag stod där med mitt hårda stånd utan att röra mig och hon låg och läste i sin bok med brösten exponerade. Jag kände att om hon bara tittar till en enda gång var det stor risk att jag fick utlösning utan att ens ta på kuken, för jag var helt otroligt upphetsad. Att hon lät mig stå där fast hon visste vad som var på gång och att hon lät mig se hennes bröst helt frimodigt gjorde mig knäsvag. Så hände det underbara, hon vände sakta på huvudet och tittade helt ogenerat på mig. Hon såg inte arg ut, hon log inte, hon bara tittade, nästan som om hon ville hjälpa mig på traven. Ja, jag vet ju inte vad som försiggick i hennes medvetande men det jag upplevde var vänlig förståelse och acceptans. Där stod jag med kuken i vädret och lät henne titta så mycket hon ville. En stark värme vällde över mig och utlösningen banade sig fram ohejdbar. Jag tog ett stadigt grepp om kuken och runkade med hårda, långsamma, utmanande drag. Det gick för mig nästan direkt.
Jag satte mig ganska fort upp på cykeln och åkte iväg med blyghet och skam. Jag har ingen minnesbild av hur hon agerade eller reagerade efter min uppvisning. Jag fick ett helt annat fokus och ville bara komma därifrån. Fegt, eller hur! Ofta tänker jag tillbaka på den här händelsen och skulle vilja meddela mig med mitt brottsoffer. Jag skulle vilja be om ursäkt för det som jag utsatte henne för. Samtidigt skulle jag vilja tacka för en oförglömlig upplevelse. Värme, förståelse, kåthet, upphetsning ? rent av lite kärlek, kanske. Världen är full av motsägelser.