Nyfiken! Ultraljudsbild. Kön?

Vilket kön tror ni? Är bara i v14 men bm var snäll och tjuvkika lite där nere ändå ;) lite ivrig så tänkte kika va ni tror?
Pojke.
Snälla någon. Skelett är ju vitt och snopparna brukar väl inte vara vita då? Nyfiken som bara den har två tjejer sen innan :)
brukar vara 3 streck på flickor, det som sticker ut kan troligt vara navelsträngen, jag gissar på flicka :)
Tyst var det
Jag känner tre personer som frågat efter kön i v 15. Alla tre har fått höra att de väntar pojke. Två av dessa fick flickor, så jag antar att en pottbild i denna vecka visar samma sak för både flicka och pojke.
Då ska jag släppa tanken nu då. Aldrig fått se såhär tidigt så har ingen erfarenhet av det. Vi har två tjejer sen innan och ingen i släkten närmsta har fått en pojke så blev lite överlycklig där ett tag att vi kanske väntar en pojk. Men får förstå att vänta på rul är det bästa även om det är jobbig väntan ????
Då ska jag släppa tanken nu då. Aldrig fått se såhär tidigt så har ingen erfarenhet av det. Vi har två tjejer sen innan och ingen i släkten närmsta har fått en pojke så blev lite överlycklig där ett tag att vi kanske väntar en pojk. Men får förstå att vänta på rul är det bästa även om det är jobbig väntan ????