• Anonym (Son)

    Fuck mamma har instagram, hon får inte ha!!

    Min mamma har skaffat instagram jävla k*rring. Varför hänger hon där? Hon poserar o lägger upp bilder. Såg en bild där hon hade byxor och bara ett linne på sig! Ser män kommentera "snygg" o ja vet inte vad. De tror mamma är nån jävla grej de kan knulla. Mamma är oskuld. Hon vill inte ha män. Han sagt till henne att hon inte ska ha instagram och att hon ska blocka alla män. Hon sa att hon inte ska ha sex med dem. Frågade om hon va oskuld o ja sa att ja hoppad hon är det och då sa hon ja.

    Fattar inte VARFÖR HON HAR INSTAGRAM FÖR I HELVETE!!!!?? Och tänk om mina kompisar ser o ba "aaa din mamma är hora hon har instagram".

    Pallar inte asså ja svär på allt

  • Svar på tråden Fuck mamma har instagram, hon får inte ha!!
  • Aniiee

    Jag som trodde det var en 10-12 veckor kvar till höstlovet.....


    Gire bless me, have I only hot-blooded boys left in my fold?
  • EnAnonumius

    Antingen är någon sjukskriven från något vuxendagis eller eller så har någon snott sprit från föräldrarnas barskåp..


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Ego Lovers
    Anonym (Suck) skrev 2015-09-14 19:29:31 följande:
    Hur blev du till då?
    Har du sett filmen Frost så rullar dom......
  • DetVarSomFan
    Anonym (Son) skrev 2015-09-14 19:00:25 följande:

    Ja svär pp Gud ja kmr säga till mina kompisar att ni fuckar o driver. Orka er. Snorungar


    Ja svär ja kmr säga t mina kompisar att du fuckar o trollar. O du har insta oxå fifan.. ba helt tappad ja svär på gud
  • green34

    Som tur är kan inte ts posta anonymt längre i tråden,då den är flyttad från känsliga rummet.

  • green34
    Iowhannah skrev 2015-09-14 22:36:04 följande:

    Hahaha! "Sandlådan" xD

    Kan man bara vara anonym i Känsliga rummet?


    Nej,men jag tror att ts valde att lägga tråden där innan den blev flyttad hit av moderatorerna.
  • Snuffe

    Det är väl inte farligt att mammor har Instagram dom har ett liv också.
    Dom är inte bara mammor utan människor också.
    Det med oskuld får du nog ta och läsa lite om.

  • Icewolf

    Önskar att folk kunde sluta skriva i sådana här typer av trådar. Ni bara uppmuntrar dem att göra fler i framtiden. Jag vet att jag just gjorde det, men ville bara påminna folk...


    Och moderatorer borde ta och rensa bland alla trådar. Det finns så mycket skräp...

  • ad hoc
    Anonym (Son) skrev 2015-09-14 18:17:35 följande:

    Mamma är oskuld. 


    Om du inte är adopterad eller tillkommen genom insemination e.d. så HAHAHAHAHA SkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattande
  • molly50
    Anonym (Son) skrev 2015-09-14 18:17:35 följande:

    Min mamma har skaffat instagram jävla k*rring. Varför hänger hon där? Hon poserar o lägger upp bilder. Såg en bild där hon hade byxor och bara ett linne på sig! Ser män kommentera "snygg" o ja vet inte vad. De tror mamma är nån jävla grej de kan knulla. Mamma är oskuld. Hon vill inte ha män. Han sagt till henne att hon inte ska ha instagram och att hon ska blocka alla män. Hon sa att hon inte ska ha sex med dem. Frågade om hon va oskuld o ja sa att ja hoppad hon är det och då sa hon ja.

    Fattar inte VARFÖR HON HAR INSTAGRAM FÖR I HELVETE!!!!?? Och tänk om mina kompisar ser o ba "aaa din mamma är hora hon har instagram".

    Pallar inte asså ja svär på allt


    Är du verkligen seriös?

    Om du skäms för att se din mamma på Instagram så låt bli att titta. Hon har lika mycket rätt att ha Instagram som du.

    Och om hon är oskuld,hur kom då du till? Blev din mamma bebådad?
    Mattias och Hannah.
  • Vorr vorr
    Aniiee skrev 2015-09-14 20:41:10 följande:

    Jag som trodde det var en 10-12 veckor kvar till höstlovet.....


    Du är inte rolig.
Svar på tråden Fuck mamma har instagram, hon får inte ha!!