• ninasord

Nu har jag tagit mina nattmediciner

Tre olika sömnmedel. Ställ frågor om allt möjligt för att se hur länge det tar för mig att "försvinna" in i dimman. Det går fort så passa på nu. Skrattande

Ps Imovane är ingen bezo som ngn sade. Benzo tar man normalt sett endast vid behov av svår ångest.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-09-15 00:17
    Tråden blev kapat av ett sk. troll.
    Meningen var att bara skoja lite innan sängdags, men så blev det såhär istället.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-09-15 11:31
    Nu är inlägget är på hot-listan och trots att moderatorerna gjort sitt bästa så fortsätter "folk" att skriva OT inlägg. Jag har inte möjlighet att anmäla allting, jag har faktiskt inte anmält ett enda inlägg, men fick dock en del av mina egna kommentarer borttagna likaså. Jag sov helt ok.

Man ska inte knapra piller om det inte är absolut nödvändigt.
    Det är min åsikt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-09-15 11:41
    Tack Kine för dina ord.

• Svar på tråden Nu har jag tagit mina nattmediciner
  • Anonym (natten)

Har inga frågor, men sov så sött :)

• ninasord
    Anonym (natten) skrev 2015-09-14 22:03:45 följande:

Har inga frågor, men sov så sött :)

Det värker i rävhjärtat.
  • Anonym (M)
    ninasord skrev 2015-09-14 22:00:55 följande:

Tre olika sömnmedel. Ställ frågor om allt möjligt för att se hur länge det tar för mig att "försvinna" in i dimman. Det går fort så passa på nu. Skrattande

Ps Imovane är ingen bezo som ngn sade. Benzo tar man normalt sett endast vid behov av svår ångest.

God natt då!!!
  • ninasord
    Anonym (M) skrev 2015-09-14 22:05:34 följande:
    God natt då!!!
    Jag som trodde ni ville se det roliga iom att man kanske inte skriver som man annars gör med nattmössan
  • ninasord
    Vanilla ice queen skrev 2015-09-14 22:10:29 följande:

Misstänker att du har zolpidem eller zopiklon? Går du isf också i sömnen på dessa eländiga tabletter?

NEj dom har jag inte.
  • Anonym (Benzo)

Fast imovane är en benzo... :-P Ökar affiniteten för GABA, som är lugnande. Men sov gott på rävgiftet, önskar själv jag kunde sova utan den.

• ninasord
    Anonym (Benzo) skrev 2015-09-14 22:16:35 följande:

Fast imovane är en benzo... :-P Ökar affiniteten för GABA, som är lugnande. Men sov gott på rävgiftet, önskar själv jag kunde sova utan den.

Imovane är inte narkotikaklassat men jag behöver ytterligare två olika.
  • Anonym (Benzo)

Eller alltså, sanning med modifikation - zopiklon liknar benzo iaf.

• Anonym (Benzo)

Helt galet med tre olika... Jag tar en halv imovane per kväll o då har jag ändå tagit dom i över ett år. Ligger sömnlös ett par veckor när resistensen ökar. Det är inte nyttigt... Hoppas din sömnlöshet blir bättre!

Svar på tråden Nu har jag tagit mina nattmediciner