• Anonym (Iq)

Orkar inte leva i denna iq-befriade värld.

Jag har ett för högt IQ för att vistas med en så iq-befriad befolkning som lever i vår värld. Nör man talar med någon idiot så förstår de aldrig. I enkla termer pratar jag, med självklar förklaring! Trots det behöver jag återigen förklara på dagisnivå för personen. Orkar inte leva på denna planet.

Jag märker även att många av er är iq-befriade.

• Svar på tråden Orkar inte leva i denna iq-befriade värld.
  • foodforclouds

Om jag har förstått det rätt behöver man ha hög intelligens för att bli astronaut. Sök dig till NASA! Med din intelligens ska det säkert inte vara några problem, så din önskan att slippa denna planet befolkad av brutalkorkade människor kan säkert gå i uppfyllelse.

Se bara till att inte trycka på fel knappar i rymdraketen. Då kan det ske fler fel än när man slinter på tangentbordet mellan ä och ö.

• Anonym (han svarade)

Så talar en äkta narcissist.

• ninasord

Nu förstår jag inte riktigt... det finns många här som bryr sig!

• Anonym (sök)

Sök dig till likasinnade då. Jag lovar, det finns fler intelligenta personer än du här i världen, troligen ett flertal som är mer intelligenta än du också

• StevenDiese

Iq är ju en sak. Men det är inte säkert man klarar sig bra i livet med en hög sådan.

"Smarthet" däremot har många inputs. Förståelse för andra människors tankesätt är ett av dem. Detta är ju nåt du verkar sakna totalt och bör ju följaktligen putta ner dig en bra bit på smarthetsskalan.

Lycka till!

• ninasord

Type "I wanna find myself"

• ninasord
    StevenDiese skrev 2015-09-15 17:45:22 följande:

Iq är ju en sak. Men det är inte säkert man klarar sig bra i livet med en hög sådan.

"Smarthet" däremot har många inputs. Förståelse för andra människors tankesätt är ett av dem. Detta är ju nåt du verkar sakna totalt och bör ju följaktligen putta ner dig en bra bit på smarthetsskalan.

Lycka till!

Det lät klyftigt, men är du helt säker?
  • Aniiee

Sök dig utmaningar och likasinnade då. Du är inte den enda med hög iq. Mensa kanske kan vara något? Eller Prometheus?

Gire bless me, have I only hot-blooded boys left in my fold?
  • BCH52

Sök medlemskap i MENSA! Då får du umgås med begåvade människor. De människor jag träffat där (nej, är själv inte medlem) är några av de ödmjukaste människor jag träffat så de kanske inte skulle passa in i din värld i alla fall.

Svar på tråden Orkar inte leva i denna iq-befriade värld.