• Anonym (Hjälp)

Laga mat till tjejen akut hjälp snabbt

Jag ska laga middag till min tjej. Kebabkött med risgrynsgröt är det ända jag har i kylen. Kan man göra en rätt av det? Har även makaroner som jag kan tillsätta i gröten. O skära två tomater var. För jag har tomat också i kylen. Hon är här om 30 min. Måste görs det snabbt. Jag hann inte innan för jag spelade FIFA.

• Svar på tråden Laga mat till tjejen akut hjälp snabbt
  • Anonym (jahapp)

Pizzeria har god mat med..en öl, pizza och sen lite snacks så kan ni käka samtidigt som ni spelar FIFA!

• Anonym (Hobo)

Har du ändan i kylen?

• Anonym (Mat)

Ge henne en skiva tomat med lite socker på.

• LaLola

Du kan säkert be personalen på boendet om hjälp annars.....

Ja, jag svarar oseriöst eftersom jag är övertygad om att Ts inte heller är det minsta seriös.

• Anonym (Ugnstekt lax)

Lugn i stormen, det första min man bjöd på var smörgåsar med mögligt bröd. Gick fetbort. Nästa var grillkorv i micron. Fy då. Slutligen tog han hem mig till sina föräldrar och de serverade köttsoppa med mycket hinnor och fett. Jag tvingade i mig och undrade om jag klarat testet. Nu kan han bättre. Om du ska göra maten får ni två gå och handla tillsammans alternativt tar du ut henne på kinesisk restaurang. Kvinnor tror ofta att kinamat är hälsosammare än hamburgare och pizza. Då framstår du som killen som sannolikt inte blir fet i första taget.

• Voluptuous Shalimar
    Anonym (Ugnstekt lax) skrev 2015-09-16 19:56:12 följande:
    Lugn i stormen, det första min man bjöd på var smörgåsar med mögligt bröd. Gick fetbort. Nästa var grillkorv i micron. Fy då. Slutligen tog han hem mig till sina föräldrar och de serverade köttsoppa med mycket hinnor och fett. Jag tvingade i mig och undrade om jag klarat testet. Nu kan han bättre. Om du ska göra maten får ni två gå och handla tillsammans alternativt tar du ut henne på kinesisk restaurang. Kvinnor tror ofta att kinamat är hälsosammare än hamburgare och pizza. Då framstår du som killen som sannolikt inte blir fet i första taget.
    Hahaha! Tja, är man inte dum i huvudet förstår man ju att biff med bambuskott och en Loka är hälsosammare än hamburgare med majonnässås, läsk och pommes, medan friterade räkor inte är så väldigt nyttigt. Men men.
  • klyban

TS så klart du kan göra en rätt av det, men kommer det bli gott.
    Nja, det låter tveksamt.
    Så varför inte ta kebaben till varmrätt och risgrynsgröten till efterrätt.
    Så kommer ni vara i himmelriket istället.

Svar på tråden Laga mat till tjejen akut hjälp snabbt