Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

Varför tror SD:are att deras parti är så himla stort?

Digestive skrev 2015-09-19 08:12:19 följande:

Har förstått att icke bashing utav sverigedemokrater och att blott efterfråga en saklig och skarpare debatt med dem, just likställs med att man stöttar/röstar på Sverigedemoraterna.

Just därför som det kallas för en häxjakt.

Häxjakt?

Hur många ggr går jag till personangrepp, eller kommer med nedsättande kommentarer till mina motståndare? Vet du vad en häxjakt var, ens?
  • Nerfherder
    Digestive skrev 2015-09-19 08:29:22 följande:

Hmm.. den forntida hetsjakten efter svartmagi som drabbade oskyldiga låter nog bekant för de flesta.

Alltså kan man verkligen inte reflektera så bör man nog stilla sig en smula.

Precis, det är inte jag som påstår att någon håller på med häxjakt. Däremot blir jsg numera ständigt utsatt för personangrepp och förföljelse så fårt jag skriver något på forumet.
  • Nerfherder

Oj, vilka grova personangrepp och nedlåtande kommentarer. Dessutom är de tagna ur sitt sammanhang.

• Nerfherder

Jaha, synd att de värsta personsngreppen från igår är borta. Inklusive Digestives. När du klipper ur inlägg på det där viset framstår du som oseriös.

Men visst, jag kan ändra på mig.

• Nerfherder

Nu kan du lägga av! 7.000 visningar betyder inte att 7.000 personer har läst den, och det vet du mycket väl.

Observera även hur Digestive fortsätter attackera mig efter att jag sagt att jag ska ändra mig. Vad ska göra göra att göra dig nöjd?!!!

• Nerfherder
    doge skrev 2015-09-19 10:34:58 följande:

Sist jag läste metro hade de typ 27%?  

I en opinonsundersökning. Det är fortfarande tre år kvar till nästa val.
  • Nerfherder
    SecretMe skrev 2015-09-19 10:40:34 följande:

Vill du ha ett råd?

Strunta i henne, det såg jag ett gäng igår som bestämde sig för att göra. Tänka joina dem men inläggen försvann.

Fast det är lite roligt att ha någon att retas med också. Hon är ju rätt tacksam att driva med. 

l

Som vanligt när det går dåligt i debbatten kommer det in någon och säger åt folk att sluta svara.
  • Nerfherder
    Flash Gordon skrev 2015-09-19 11:03:05 följande:

Det allra intressantaste är FP på 3,7%.

Så mycket för en tredje pappamånad.

*slut off topic*

Märkrr även hur folk desperat gör inlägg för att trycka bort det pinsamma som hände förut.
  • Nerfherder
    Insider skrev 2015-09-19 11:05:38 följande:

Man får väl rösta på vad man vill?

Hur tänkte du nu?
  • Nerfherder
    Konservativ skrev 2015-09-19 14:43:07 följande:

Anti-SD rörelsen har onekligen blivit en spegelbild av sin egen propaganda. Ostracism och trakasserier. Socialdemokraterna tycker att SD är så hemska men att samarbeta med folkmordsentusiasterna inom VPK gick bra i flera decennier. 

On topic: SD växer i opinionen det är ingen tvivel om den saken. Jag tror att om man börjar komma upp över 25% så kommer en viss ängslan att utbreda sig i partiledningen.

Möjligt. Det är fortfarande tre år till nästa år.
Svar på tråden Varför tror SD:are att deras parti är så himla stort?