Varför svämmar samhällsforumet på FL bokstavligen över av trådar som berör invandringen?
Vad är poängen egentligen? Vad försöker dessa SD-sympatisörer bevisa?
Vad är poängen egentligen? Vad försöker dessa SD-sympatisörer bevisa?
Bra fråga. Det är oerhört störande.
För att det är ett enormt problem som måste tas tag i.
Våra politiker agerar mest fågelholkar, det är klart folk blir upprörda/förbannade/ledsna/förtvivlade... eller ger upp.
Är det så svårt att förstå?
För att moderatorerna inte sköter sitt jobb.
På ett annat, seriöst forum (säger inte vilket) blir såna trådar omgående raderade eller ihopslagna med liknande.
Då agerar SD helt fel, att spamma sönder ett forum med trådar som behandlar samma sak, betyder att en debatt aldrig kan komma igång.
Vad som händer på FL, är att trådarna översvämmas av SD:s lobbyister, å så är den snabbt död som debattämne.
Jag har själv modererat i många år, å aldrig hade jag/vi tillåtit nåt liknande som här på FL, trådar som behandlar samma ämnen tas/togs bort, med hänvisning till, och att att frågan redan är ställd i en annan tråd.
Å nej, inte en SD-tråd till. Jag mår illa!
Värst är ju att Aftonbladet och Expressen också blivit öppet SD-vänliga,med tanke på att de också hela tiden skriver om migrantkaoset.
Å nej, inte en SD-tråd till. Jag mår illa!
För att det är ett enormt problem som måste tas tag i.
Våra politiker agerar mest fågelholkar, det är klart folk blir upprörda/förbannade/ledsna/förtvivlade... eller ger upp.
Är det så svårt att förstå?