Inlägg från: Anonym (Been there) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Been there)

Vad lider min pojkvän av?

Känner igen en del av det du beskriver, speciellt det där med att trampa på tårna för sin kille för att inte väcka hans ilska. Nu verka du ju redan har kommit till insikt med att han kanske inte är så bra för dig. Att jag inte lämnade tidigare berodde nog på att jag väntade på den berömda "droppen som får bägaren att rinna över", förhoppningsvis kommer du att se att en relation som denna inte höjer dig.

Vad han har för diagnos? Kanske lite narcissistiska drag? Gör detta testet och se om du känner igen. www.psykologitest.se/partner-narcissist.php

• Anonym (Been there)
    Confused91 skrev 2015-09-19 11:21:55 följande:
    Jag håller med dig. Jag har faktiskt funderat på "Passiv agressiv-personlighetsstörning". Vad tror du?
    Hm.. vet inte så mycket om det som du föreslog. Men oavsett vad det är han har så är han ju ingen bra pojkvän. Ens kille ska få en att må bättre, inte sämre. Han hade ju inte varit en bra pojkvän för någon tjej! 

Tycker du ska ge dig själv världens finaste present och göra slut med honom så att du kan träffa en glad och härlig kille som du kan ha spännande och intressanta samtal med utan att börja med att ursäkta dig före {#emotions_dlg.flower}Hjärta
  • Anonym (Been there)

Nu kan man ju bara utgå från TS version, och ingen av oss här vet hur mycket den  stämmer. Men det jag kan säga TS är att oavsett vem som gjort vad och vem och som bär ansvaret för era bråk drar jag slutsatsen att ni inte är så bra för varandra. Bara för att man älskar varandra är det inte säkert att man passar ihop.

Nu verkar han ju dessutom rätt så ovillig att förändra sig, så vad är det med honom som får dig att stanna?

Svar på tråden Vad lider min pojkvän av?