Ingen mens inget plus
Hej. Hakar på. Är förvirrad. Hade ej planerat fler barn. Har två barn. Men råkade göra det utan skydd en gång och kan hända jag hade ägglossning. Nu är jag tre dagar sen. Har väl gått över max en dag förr om jag oroat mig. Men skulle haft mens i söndags. Det brukar börja med brun flytning dagen innan. Humörförändring, lite ömma bröst och nån finne. Sen är det igång.men jag har gjort test i tre dagar. Negativt på alla! Rfsu och CB, CB digital. Vet att en del får plus senare. Med mitt barn nr två fick jag plus på Bim+4. Med första barnet kanske Bim+3. Alltid svaga som blev starkare sen. Men nu känns det som när jag väntade dem! Molande värk som kommer och går. Kissar ofta. Irriterad. Brösten är spända. Brukar inte ha mensvärk innan mens. Inte heller ha pms i över en vecka! Har molat sen torsdags i magen! Nyss kom en rosa flytning. Tänkte att nu kommer mensen! Men inget mer. Känns som jag blev lite lycklig ändå om jag var gravid fastän vi inte tänkt oss fler.. Men negativa test är ju inte kul. Inget svagt streck - Ingenting. Får se om mensen kommer igång ändå...