Inlägg från: trueblood93 |Visa alla inlägg
  • trueblood93

Dessa eviga hormonfinnar...

Samma här... Hade fruuuuktansvärt ansikte innan graviditeten. De var verkligen så att de gjorde ont att ligga på kudden. Kinden sprack en gång och de rann var. De var sååå hemskt.

Jag har provat allt. Ätit antibiotika,(flera olika!) uteslutit gluten, provade varenda kräm, salva och tvätt i världen.

Allt funkar bara temporärt.

Först när började utesluta kött ur min kost blev de bättre. Alltså åt mer vegetariskt.

Men de som funkade bäst var graviditeten. Blev helt Fri från finnar. (inte lätt att följa de tipset I know)

Nu 7 månader sen förlossning börjar de komma nya. Hakan, runt öron, halsen, hela bröstkorgen.

Jag blir så ledsen och ledsen för er skull också ni som Har samma problem. För De Finns ingen hjälp. De gör inte de. Jag kämpade i 11 år innan jag fick roaccutan, (som sägs fungera för många) men... De kommer tillbaka sen ofta om de är hormonfinnar. Samt så många sjuuuuka biverkningar.

Om ni har tur kanske ni kan träffa en läkare som kan hjälpa er- för de är ju just hormonerna som spökar. Och De prioriterar dom inte for shit. Men har man tur kanske de hjälper och kollar. Om de är överproduktion. Finns kanske tabletter mot sånt? Vet inte.

Mitt bästa tips är nog ändå kollodialt silver. Både dricka och badda med. Samt minska köttkonsumtion.

Svar på tråden Dessa eviga hormonfinnar...