• maryna

Så himla less! BF oktober

SkrattandeIgår gick jag 7 kmKyss. Det kändes bra men jag tog det lugnt. Värkarna i ryggen  fick jag men inte på samma ställe som förut. Magen sjönk ner i måndagGravid Det är dags snart att ....Nalle? frågade jag mig. . Jag räknar dagar som andra blivande mammor, och jag hoppas att det kommer bli jättebra. Min humor hoppar upp och ner,jag tänker jätte mycket men jag försöker ha situation under kontroll.
  • maryna

Jag är i v 38(37+2)Gravid Jag väntar mfb 31 oktober. Idag tog jag inte en promenad,det ska jag göra imorgonTungan ute.
    Jag är orolig för bebis växt. Min vikt står still . Jag hoppas att bebis växer och inte som jag....Jag är lite strikt för att jag tänker på vad jag stoppar i mig. Jag dricker vatten och äter olycka grönsaker,frukt, grötfrukost, ägg, bröd, smör, ost, kött, men ingen sötsaker.

• maryna
    Iowhannah skrev 2015-10-13 16:21:53 följande:
    Wow! Sju kilometer!? Imponerande! Vilken vecka är du i?

Själv är jag på bf+1 och är stolt om jag kan gå en kilometer utan att få sammandragningar :P
    Jag är i v 38(37+2)Gravid Jag väntar mfb 31 oktober. Idag tog jag inte en promenad,det ska jag göra imorgonTungan ute.
    Jag är orolig för bebis växt. Min vikt står still . Jag hoppas att bebis växer och inte som jag....Jag är lite strikt för att jag tänker på vad jag stoppar i mig. Jag dricker vatten och äter olycka grönsaker,frukt, grötfrukost, ägg, bröd, smör, ost, kött, men ingen sötsaker.
Svar på tråden Så himla less! BF oktober