Tjejer hur ofta vill ni ligga ?
tjejer hur ofta vill ni ligga i ett för förhållande ?
tjejer hur ofta vill ni ligga i ett för förhållande ?
I ett för förhållande vet jag inte.
Minst varannan dag!
Från mens till ägglossning vill jag ligga i stort sett varje dag, ju närmare ägglossning jag kommer desto mer vill jag ligga. När ägglossningen är över dör sexlusten ut och jag kan väl tänka mig att ha sex någon gång i veckan. Blir lite snedfördelat, men det är uppenbarligen hormonerna som avgör...
Två ggr i veckan tycker jag är ganska lagom. Fick mannen bestämma så skulle vi ligga varje dag.
Alldeles för sällan enligt min man, men någon gång i veckan eller färre.
Det är olika men 2-4 ggr i månaden tycker jag är en bra nivå. Nu minns jag dock inte sist vi hade sex, jobb och liknande har kommit i vägen
Jämt. Kväll och morgon. Och kanske nångång på dagen på helgen om det passar "schemat".
Nu är ju jag utrustad med snopp så jag är inte kvalifiserad att ge en åsikt men jag kan tala om hur min tjej fungerar! ;) Hon vill ha sex nästan jämt! Även när hon har mens! Jag var lite förvånad när vi träffades att hon inte på nåt sätt tycker mens var ett hinder för att ha sex.
Från mens till ägglossning vill jag ligga i stort sett varje dag, ju närmare ägglossning jag kommer desto mer vill jag ligga. När ägglossningen är över dör sexlusten ut och jag kan väl tänka mig att ha sex någon gång i veckan. Blir lite snedfördelat, men det är uppenbarligen hormonerna som avgör...