Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Vad är meningen med doggystyle?

SponsraVM skrev 2015-09-23 16:13:31 följande:

Vad är meningen med doggystyle?

Meningen är att man skall få lov att sjunga who let the dogs out voff voff voff voff och typ yla mot fullmånen vid behov.

Så äre!
  • HäckHäxan
    Tom Araya skrev 2015-09-25 03:44:45 följande:
    Att få bära hundhalsband och drägla med tungan utanför.
    Åh nu snackar vi. Jag rastar dig gärna men då måste du fan gå på alla fyra samt lyfta benet och pissa mot stolpar under promenaden!

Gulligull
  • HäckHäxan
    Tom Araya skrev 2015-09-25 04:12:57 följande:
    Inte min kopp te. Knulla bakifrån däremot...Drömmer
    Darn. Jag som kände mig sååå säker på att du skulle vara sjukt gullig i koppel och jag hade kunnat kalla dog fluffy liksom
  • HäckHäxan
    Tom Araya skrev 2015-09-25 04:19:16 följande:
    Effektiv lustdödare. Flört
    Hehe okej dårå jag lovar att inte försöka tvinga dig att gå på alla fyra och kissa på lyktstolpar om vi ses. Vill ju inte döda din lust och bära ansvar för det hela livet.

Ha en ruskigt trevlig helg nu. <3
  • HäckHäxan
    Anonym (Vet inte) skrev 2015-09-26 11:37:51 följande:

Ingen aning faktiskt, sex är inte skönt i den ställningen, dessutom kan det tom göra ont i den ställningen. Men jag brukar ställa upp på att ha sex i den ställningen några gånger per år då min sambo verkar gilla secmx bakifrån

Självklart har du sagt till din sambo att du får ont av den, men han bryr sig inte utan pumpar på dig hårt bakifrån iaf?
  • HäckHäxan
    Anonym (Vet inte) skrev 2015-09-26 12:45:53 följande:

Han pumpar inte på mig hårt bakifrån, eller det kanske han gör? Var längesen nu. Har oftast sex i den ställningen när vi är fulla och nu dricker jag inte så ofta längre. Men det gör ont när han kommer för långt in, men det gör inte så mkt, jag säger "aj", sen fortsätter han lite försiktigare tills han är klar så att säga. Jag unnar honom det. Ge och ta är väl vad ett förhållande går ut på

Jag kommer aldrig förstå varför man har sex som man inte tycker är skönt eller varför någon vill ha sex på det viset när den vet att partnern absolut inte tycker att det är skönt.

Men det är ert liv. Jag hade aldrig klarat utsätta min partner för något han inte tycker om alls och kunna njuta av det själv när jag vet att den andre inte får ut något av det.
Svar på tråden Vad är meningen med doggystyle?