• Tom Araya

Vad är meningen med doggystyle?

SponsraVM skrev 2015-09-23 16:13:31 följande:

Jag tycker uttrycket är töntigt! Bakifrån heter det på svenska.

Det är skönt och praktiskt. Jag står bra, kan röra mig bra, perfekt att knulla hårt i, funkar både vaginalt och analt, bra utsikt...
  • Tom Araya
    Mrs Okänd skrev 2015-09-24 07:06:24 följande:

Haha...bra utsikt håller inte jag med om...glo in i en kudde är ju inte det roligaste...fast jag brukar blunda och tänka hur det ser ut. Jag tycker det är bra för att man kommer åt på båda ställena...eller fler ställen egentligen...och man kan ta i.
    JAG har en förjävla fin utsikt när jag tar henne bakifrån. Flört
    Önskar även hon den visuella njutningen så föreslår jag att hon har en spegel framför sig, för det kan bli lite jobbigt för henne i längden att vrida huvudet så mycket. Drömmer
  • Tom Araya
    SponsraVM skrev 2015-09-24 17:24:26 följande:
    Om kvinnan står framåtböjd och blir tagen bakifrån är det väl inte doggystyle? Doggystyle är väl när kvinnan står på alla fyra?
    Petitesser! Cool
  • Tom Araya
    Anonym (anonym) skrev 2015-09-24 17:15:58 följande:

Meningen det finns väl ingen mening mer än att en del gillar det och en del gillar det inte varför analysera när man i stället kan pröva och se om en finner någon mening med det.

Har du inga skiljetecken på ditt tangentbord?
  • Tom Araya
    SponsraVM skrev 2015-09-24 23:28:30 följande:
    Det finns på youtube också:
    Mmm, på engelska, ja. Jag skulle nog reagera om om någon sa bakifrån i den filmen.
  • Tom Araya

Att få bära hundhalsband och drägla med tungan utanför.
  • Tom Araya
    HäckHäxan skrev 2015-09-25 03:51:47 följande:
    Åh nu snackar vi. Jag rastar dig gärna men då måste du fan gå på alla fyra samt lyfta benet och pissa mot stolpar under promenaden!

Gulligull
    Inte min kopp te. Knulla bakifrån däremot...Drömmer
  • Tom Araya
    HäckHäxan skrev 2015-09-25 04:14:13 följande:
    Darn. Jag som kände mig sååå säker på att du skulle vara sjukt gullig i koppel och jag hade kunnat kalla dog fluffy liksom
    Effektiv lustdödare. Flört
  • Tom Araya
    HäckHäxan skrev 2015-09-25 10:08:23 följande:
    Hehe okej dårå jag lovar att inte försöka tvinga dig att gå på alla fyra och kissa på lyktstolpar om vi ses. Vill ju inte döda din lust och bära ansvar för det hela livet.

Ha en ruskigt trevlig helg nu. <3
    Trevlig helg önskar jag dig med, världens bästa Häckis! Flört HjärtaSkål {#emotions_dlg.flower} Solig
  • Tom Araya
    Eena skrev 2015-09-25 20:13:31 följande:
    Meningen? Meningen är att ha det skönt. Precis som allt sex.
    Kortfattat och en fullträff på spiken. SkålSolig
  • Tom Araya

Att föra in min penis i hennes slida när hon står på alla fyra med rumpan vänd mot mig.
Svar på tråden Vad är meningen med doggystyle?