• SponsraVM

Vad är meningen med doggystyle?

• Svar på tråden Vad är meningen med doggystyle?
  • Anonym (Tjej)

Ligger man som tjej framåtlutad med överkroppen så, voilà, orgasm utom dess like! I alla fall jag fungerar så.

• Anonym (Mjo)
    Anonym (Tjej) skrev 2015-09-24 16:38:02 följande:

Ligger man som tjej framåtlutad med överkroppen så, voilà, orgasm utom dess like! I alla fall jag fungerar så.

Skulle aldrig funka för mig...
  • Anonym (anonym)

Meningen det finns väl ingen mening mer än att en del gillar det och en del gillar det inte varför analysera när man i stället kan pröva och se om en finner någon mening med det.

• SponsraVM
    sextiotalist skrev 2015-09-24 07:52:46 följande:
    Dötrist, obekvämt och gör ont och så finns det ett etablerat svenskt uttryck, bakifrån.
    Om kvinnan står framåtböjd och blir tagen bakifrån är det väl inte doggystyle? Doggystyle är väl när kvinnan står på alla fyra?
  • Tom Araya
    SponsraVM skrev 2015-09-24 17:24:26 följande:
    Om kvinnan står framåtböjd och blir tagen bakifrån är det väl inte doggystyle? Doggystyle är väl när kvinnan står på alla fyra?
    Petitesser! Cool
  • Tom Araya
    Anonym (anonym) skrev 2015-09-24 17:15:58 följande:

Meningen det finns väl ingen mening mer än att en del gillar det och en del gillar det inte varför analysera när man i stället kan pröva och se om en finner någon mening med det.

Har du inga skiljetecken på ditt tangentbord?
  • sextiotalist
    SponsraVM skrev 2015-09-24 17:24:26 följande:

Har endast hört bakifrån. Doggystyle har jag endast läst här
  • SponsraVM
    sextiotalist skrev 2015-09-24 23:18:37 följande:
    Har endast hört bakifrån. Doggystyle har jag endast läst här
    Det finns på youtube också:

• Tom Araya
    SponsraVM skrev 2015-09-24 23:28:30 följande:
    Det finns på youtube också:
    Mmm, på engelska, ja. Jag skulle nog reagera om om någon sa bakifrån i den filmen.
  • HäckHäxan
    SponsraVM skrev 2015-09-23 16:13:31 följande:

Meningen är att man skall få lov att sjunga who let the dogs out voff voff voff voff och typ yla mot fullmånen vid behov.

Så äre!
Svar på tråden Vad är meningen med doggystyle?