BF Mars 2016 Västra götaland
Hejsan!
Jag undrar om det finns gravida som vill följas åt i Västra Götaland?
Jag är 29 år gammal, har en pojk på 4 år.
Jag har BF 4 mars 2016. Bor utanför Lidköping. Finns det någon som vill följas åt?
Hejsan!
Jag undrar om det finns gravida som vill följas åt i Västra Götaland?
Jag är 29 år gammal, har en pojk på 4 år.
Jag har BF 4 mars 2016. Bor utanför Lidköping. Finns det någon som vill följas åt?
Hej!
Jag bor i Uddevalla, är 32 år & har BF den 2:e mars :) första barnet så det är väldigt spännande allting. Den 6:e okt har vi rul på näl ^^
Hej!! :)
Också från Uddevalla, är 27 år och väntar vårt första barn med BF 18 Mars.
Men vad kul med en till u-a bo :) då lär vi ju ses på mvc framöver :) hur mår ni tjejer? Börjar magen synas? Cravings? :)
Magen börjar synas! :) Tycker dock att jag mest ser tjock ut utan kläder..! Men det kommer!
Vi har ultraljud 16 oktober, så det närmar sig!
Har ni börjat känna några rörelser? Jag tror jag känner något lite fladder inland när jag ligger ner. Tror inte det är tarmarna för dom känns inte så!
Hehe ja jag är också mest tjock utan kläder men känner man på magen så är den rätt hård :) hehe
hej! Jag bor i uddevalla, är 32 år o väntar tredje barnet
Ursäkta att jag inte svarat, varit mkt på sistone.
Men gud, grattis till er alla!
Hur mår ni? Vad jobbar ni med?
Kul att ni är tre från Uddevalla!
Men vad kul med så många uddevallabor :) jag jobbar som kock, det går hittills fint och Jag har inte mått illa eller varit "sjuk". Däremot är jag fruktansvärt trött på kvällarna så lägger mig tidigt :)
Jag jobbar i hemtjänsten och blivit sjukskriven för foglossning.
Har mått illa en del men det börjar bli bättre, måste bara äta konstant men har inte gått upp mer än 4 kg så det märks ju att allt går åt!
Känner mig annars superlycklig för vad dom kommer!
Hej jag och min sambo bor i Göteborg och är snart 26 år och vi väntar vårt första barn