• Anonym (L)

Trekant med sin partner?

Hej

Skulle du kunna ha trekant med din partner eller du kanske redan har det.

Undrar lite vad det är som gör att man vill ha det, förändrades eran relation efter detta och var det lika upphetsande som ni tänkt er?

Har kompisar som haft trekanter och deras realtion med partnern blev väldigt dålig och ostabil efteråt. Kan säga att de inte är tillsammans idag eller så är båda sinnes svartsjuka.. Verkar röra om väldigt mycket att blanda in en till.. Jag är inte på något sätt emot att andra har trekanter men min partner är lite sugen och jag är extremt förvirrad, bara erfarat att det förstör.

• Svar på tråden Trekant med sin partner?
  • Blueskillen

Jag har haft trekant ned en tjej som jag var ihop med. Vi hade trekant både med MMK och en annan gång MKK.

Vi hade absolut inga problem med det efteråt. Tvärt om, det kryddade verkligen vårt sexliv.

• Anonym (L)
    Blueskillen skrev 2015-09-24 20:44:03 följande:

Jag har haft trekant ned en tjej som jag var ihop med. Vi hade trekant både med MMK och en annan gång MKK.

Vi hade absolut inga problem med det efteråt. Tvärt om, det kryddade verkligen vårt sexliv.

Mmk och mkk??

Jaha men det låter ju super att det inte förstörde något :) hur kom det sig att ni tog initiativ till det? Var den tjejen någon du "bara hade kul" och inte såg hela livet med eller hade ni sjukt seriöst förhållande?
  • Blueskillen
    Anonym (L) skrev 2015-09-24 20:53:10 följande:

Mmk och mkk??

Jaha men det låter ju super att det inte förstörde något :) hur kom det sig att ni tog initiativ till det? Var den tjejen någon du "bara hade kul" och inte såg hela livet med eller hade ni sjukt seriöst förhållande?

ManManKvinna och ManKvinnaKvinna

Då vi hade en man med oss var det jag som tog intsiativet. Jag visste att hon ville ha trekant så jag snackade med en polare som jag visste hon gillade.

Hon var bisexuell och efter en fest vi var på fick vi med oss en tjej hem som hon hade blivit kåt på under kvällen.
  • Anonym (L)
    Blueskillen skrev 2015-09-24 21:02:24 följande:

ManManKvinna och ManKvinnaKvinna

Då vi hade en man med oss var det jag som tog intsiativet. Jag visste att hon ville ha trekant så jag snackade med en polare som jag visste hon gillade.

Hon var bisexuell och efter en fest vi var på fick vi med oss en tjej hem som hon hade blivit kåt på under kvällen.

Jahaaa! ^^

Jaha okej! Men blev det inte konstig stämning med en polare.. Med tanke på att man kmr ha kontakt igen osv?
  • Blueskillen
    Anonym (L) skrev 2015-09-24 21:14:32 följande:

Jahaaa! ^^

Jaha okej! Men blev det inte konstig stämning med en polare.. Med tanke på att man kmr ha kontakt igen osv?

Inga problem. Vi var 25 år då det hände och då var det knulla varje dag som gällde. Allt var lättare då.
  • Anonym (L)
    Blueskillen skrev 2015-09-24 21:46:04 följande:

Inga problem. Vi var 25 år då det hände och då var det knulla varje dag som gällde. Allt var lättare då.

Haha okej, ah jag är inte riktigt så :)
  • 100kgpappa

Inte trekant ännu, men fyrkant massor av ggr. Inga som helst problem för oss.

• Anonym (Förloraren)

Det kan säkert gå på olika sätt. Jag förlorade min fästmö i en trekant med en annan man, så för mig blev det extremt misslyckat.

• Testalite

Ännu en trekants tråd. Jaja.

Regel 1 . Kommunikation i relationen. Kan ni inte prata och litar på varandra till 100% Tänk inte tanken att ta in en till.

2. Prata mycket om vilken variant ni vill testa vad är ok vad är inte ok va övertydliga för att slippa gråzoner.

3. Prata om hur en till lekkamrat skall hittas. Att finna en kille är enkelt. Att hitta en tjej är lite mer jobb. (Tips. Låt Killen leta killar och tjejen leta tjejer. Alt letar ni tillsammans.)

4. Se 1 och 2 igen och fundera lite till :D

5. Kanske en fyrkant är bättre då ingen behöver känna sig lite utanför. Alt testa sex i samma rum som ett annat par först.

Råd.

Sen skall man inte ha för höga förväntningar utan ta det lite som en kul grej.

Titta på varandra under leken ofta för att kolla så allt är ok.

Tala ut efteråt vad va bra vad va mindre bra. Vill vi göra det igen och vad skall då ändras för att göra det bättre.

Ställ inga krav. Tex på att det måste vara penetrering. Funkar det så kommer det bli penetrering med tiden.

Ha nått litet kvar som bara är erat. tex jag och min fru har tungkyssar som vårat eget och detta är No No vid lek.

Min egen erfarenhet är blandad några möten har blivigt sådär, dock aldrig katastrof, Men överlag så har det varit mycket bra och givande. Kul att kunna gå på stan och kunna säga till sin partner att den där människan skulle vi ha i sängen :D

Lycka till. Och är du tveksam till nått så säg att du inte är riktigt redo än. Och låt tiden gå lite. Anser inte att man behöver stressa.

• Fjäril Vingad

Har haft det med en av mina partners (flera gånger), och vår relation är minst lika bra efter det.

Svar på tråden Trekant med sin partner?