Inlägg från: Annaleo90 |Visa alla inlägg
  • Annaleo90

Första barnet BF juni 2016

Hej, jag är beräknad till Juni också, runt 10:de, hoppas jag iallafall :)

• Annaleo90

Jag skulle haft mens för mer än en vecka sedan, är aldrig sen och har plussat 3 gånger nu, har alla symptom till graviditet, men har sån molande värk i magen hela tiden, typ som

Mensvärk, är orolig över det... Är även lite dålig i magen, är detta normalt?

• Annaleo90

Om man går på inskrivningen hos barnmorskan, får man inte reda på där om barnet lever och allt står rätt till föräns V.18 på ul (om man inte kollar tidigt) Så det betyder att man kan sitta där men att det egentligen kan vara utomkvedshavandeskap osv?

• Annaleo90

Är i v.6, fick en blödning (bara när jag torkade mig på pappret) i två dagar, inte mer än så, blev orolig men hade fortfarande gravidsymptomen kvar, slutat blöda helt nu, har hela tiden haft molvärk/mensvärk, ringde barnmorskan och frågade om detta och om man kunde få tidigt vul men det tyckte hon absolut inte var nödvändigt....

Molvärk vet jag är vanligt, även haft ont i ländryggen men är mer orolig för utomkvedshavadeskap men hon sa att om det var så så skulle jag haft myyyycket mer ont.....

Är det så svårt att få tidigt vul?? Hade bara velat veta så det är ok.....

Hon sa att man kunde få blödning om det var tiden man egentligen skulle ha sin mens....

• Annaleo90

Var på hälsosamtal igår, gick hur bra som helst :)

Ska dit igen när jag är i v.10, längtar till ultraljudet men är en evighet tills dess. Är i v.7 idag.

Mår så fruktansvärt illa hela tiden, fick tillomed stanna hemma från jobb idag.. Jobbigt!

Är ju inte kul att stanna hemma från jobb då o då för man mår såhär illa, känns som chefen inte kommer tycka om det, vad gör man ? :S

Svar på tråden Första barnet BF juni 2016