Inlägg från: fotbollsmorsan |Visa alla inlägg
  • fotbollsmorsan

Första barnet BF juni 2016

Hej tjejer! En lycklig tjej på 24 år som plussade igår och är enligt appen i v5. Hade varit så roligt att få följas åt med någon då jag inte har någon annan än min sambo att dela mina mamma tankar och känslor med ;) Kram på er

• fotbollsmorsan
    stins skrev 2015-10-19 22:07:31 följande:

Åh! Grattis! Jag plussade i lördags och är överlycklig! Är också enligt gravidappen i v5 och BF är snabbt uträknat till 22 juni. Hur mår du? Jag känner av de vanligaste symptomen; snabba vändningar i humöret, ömma bröst och järnsmak i munnen från och till. Jag har plussat på två stickor av clearblue plus men kan ändå inte fatta att det är sant! Har du kontaktat mvc och fått tid?

Är för övrigt ny på denna sida så jag har inte riktigt lärt mig att svara på vissa inlägg osv :)

Grattis till dig med! Jag mår bra, trodde inte jag var gravid då jag inte känt något alls, mått bra och inte haft några känningar alls så när jag testade med clearblue digital så blev jag så lycklig men också jätte chockad. Trodde verkligen jag skulle känna på mig att jag var gravid. Fick ta 3 test! Väldigt svårt fortfarande att smälta det riktigt :)
Svar på tråden Första barnet BF juni 2016